CHANEL rtěnka

by - 22:06

Dneska to bude o jedné z mých "odměn" za zkoušky a prodělané kolečko po doktorech koncem června. Jak možná víte, protože se o tom psalo docela dost, Fann parfumerie měla celý červen slevu 20 % na všechno a rozdávali také dárečky a slevové knížky. Tak jsem takhle jednou cestou z práce zavítala do jedné z prodejen a odcházela z Chanel rtěnkou, která mě dostala a já si ji koupila za odměnu.

Po rtěnce od Chanelu jsem toužila už hodně dlouho. Hrozně se mi líbí jejich jednoduchý, klasický a pro Chanel typický vzhled produktů a prostě ano, čas od času i já kupuju věci i podle vzhledu :). 
V jednoduchosti je krása a to platí i zde. Balení se mi líbí, není klasicky oválné, ale hranaté a jednoduše nádherné. 
Z rtěnek, které má Chanel v nabídce jsem zvolila "Rouge CoCo Shine", tedy něco jako rtěnko-balzámek v odstínu 61 Bonheur. 
Jde o nádherný odstín do fialova, který jsem si hodně oblíbila. Obsahuje jemný třpyt, ale nic hrozného. Mimochodem, jedna vtipná příhoda - rtěnku jsem měla doma asi druhý den a chlubím se jí přítelovi, když ke mě dojel no a on se dívá, zkoumá a pak slyším jen "hups, to jsem asi po*ral" :)). No povedlo se mu zabodnout zavírání přímo do rtěnky, takže ano miláčku, hrozně mě to potěšilo, hlavně když byla ještě úúúplně nová! Z toho plyne ponaučení - chlapům rtěnky do ruky nepatří! 
Zpět ke rtěnce - foťák bohužel nezachytil odstín tak, jak bych si představovala, ale barvu bych popsala asi jako něco bezi borůvkovou a malinovou. Jelikož jde o rtěnko-balzám, pigmentace není nic wow, ale na rtech vytvoří jen jemný povrch a je moc příjemná. 
Na rtech poměrně vydrží a nerozmazává se mimo rty. Nevysušuje, naopak příjemně hydratuje a čím dál více zjišťuji, že asi budu více na tento typ rtěnek. 
Jemný třpyt mi ve rtěnce nevadí, naopak líbí se mi. 
Na výběr jsem měla asi z 10-15 odstínů a docela mi trvalo, než jsem je všechny vyzkoušela, ale tenhle nakonec zvítězil a já jsem za to moc ráda, protože jsem si ho oblíbila. 
Jak už jsem říkala, rtěnka pochází z Fann parfumerie a po slevě vyšla na 740 Kč. V Sephoře jsou k dostání okolo 1 200 Kč a to už je sakra rozdíl. 

Tak co, taky se občas pořádně odměníte? 

You May Also Like

2 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)