LANCOME Lip Lover

by - 20:47

Konečně jsem se dostala k tomu, abych vám tu mohla básnit o Lip Loveru od Lancome. Koupila jsem si ho už nějaký ten měsíc zpět a za tu dobu, co ho mám a používám, jsem si ho zamilovala. Opět patří do produktů typu "lesko-rtěnka" a na rtech je neuvěřitelně příjemný. Koupila jsem si odstín 337 Lip Lover. 

Produkt má krásné a pro Lancome typické balení. Obsahuje 4,5 ml a to je myslím tak akorát množství. Slibuje osmihodinovou hydrataci a musím říct, že osm hodin mi na rtech tedy při běžném "provozu" nevydrží, ale hydratuje rozhodně celou dobu, co ho nanesu. 
Konzistence je taková hustší až skoro krémová a velmi dobře se nanáší i roztírá. Na rtech mám pocit, jako bych si natírala spíše balzám. Další skvělá věc je, že nelepí a nerozpíjí se mimo rty. K dostání je asi 10 odstínů a rozhodně si vybere každý, protože kolekce obsahuje jak jemné a nude odstíny, tak také ty výraznější. 
O skvělém balení Lip Loveru jste už určitě slyšeli. Ono je totiž nejen nádherně zpracované, ale hlavně klikací a věřte nebo ne, prostě vás to nutí si s tím hrát. 
Líbí se mi také, že vidíte, kolik lesku vám ještě zbývá, ale přitom obal vypadá stále luxusně a elegantně. Je tak akorát malinký do taštičky či jen tak do kabelky.
Skvělý je také aplikátor, i když mi chvilku trvalo, než jsem si na něj zvykla. Má být ve tvaru šípu a usnadnit tak aplikaci produktu. 
V podstatě Lip Loveru nemám absolutně co vytknout a vždycky když jdu kolem, mám hrozné nutkání koupit si nějaký další odstín. 
Lesk jsem kupovala v Sephoře a jeho cena se pohybuje okolo 500 Kč, záleží jak kde a také jestli máte třeba nějakou slevu. 
Odstín 337 Lip Lover je krásná růžová barvička s lehkým nádechem až do malinova a na rtech vypadá spíše přirozeně a jen tak lehce je vidět, že na nich něco máte. 
Lesk není nijak extrémní, na mě akorát a jsem ráda, že neobsahuje třpytky, vypadá tak přirozeněji. 
Znáte Lip Lover od Lancome? 

You May Also Like

1 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)