NÁKUPY: Červenec 2014

by - 13:55

Krásnou srpnovou neděli!
Včera jste se mohli mrknout na mé oblíbence za červenec a dneska bych vám ráda ukázala, co jsem si v červenci koupila. Dost věcí jsem kupovala už na dovolenou, takže se to opět nějak nakupilo. Taky se vám stává, že vám většinou dojde všechno najednou? Krém, odličovač, řasenka, primer...joo, to se tak někdy sejde a pak je to vidět v nákupech :) Tak se na to vrhneme!

O odličovacím a obličejovém oleji od Saloosu vám tu básním už docela dlouho. Používám je teď pravidelně každý den a jsem s nimi moc spokojená, takže když mi došly oba najednou, koupila jsem si nové, tentokrát zase jiné přísady, abych vyzkoušela něco nového. Oboje jsem kupovala v DM a odličovací olej stojí okolo 100 Kč, ty obličejové potom od 130-200 Kč.
Když jsem si začátkem měsíce šla do Sephory pro primer od Benefitu, který uvidíte níže, probíhala akce 2+1 na značku Sephora. Tak jsem toho využila a koupila si na zkoušku i jejich nové masky na obličej. Zatím jsem se k nim nedostala, ale moc se těším, až je vyzkouším. Bohužel teda nejsou nic moc levného, jestli se dobře pamatuju, jedna stojí okolo 90 Kč.
Již zmiňovaný Porefessional od Benefitu, který byl začátkem měsíce v akci v rámci Dnů Bestsellerů. Ten co mám doma mi již pomalu dochází a jelikož jsem si ho opravdu zamilovala, pořídila jsem si do zásoby nový, dokud byl v akci. A od Real Techniques jsem si pořídila nové cestovní brášky. Jsou hodně malinkaté, ale to je přesně to, co se mi teď na cestu na dovolenou hodí. 
Na cestu na dovolenou jsem si kupovala i malé XSmall ubrousky od Douglasu, které jsou super a tohle pidi balení mi akorát tak stačí. A na dovolenou potom jsem si koupila v Rossmannu dětské ubrousky s chytrým zavíráním za nějakých 30 Kč. 
V DM jsem se zásobila ještě k Biodermě opalovacím krémem od Sun Dance a mlékem po opalování ve spreji od stejné značky. Od značky Balea jsem si pak, stejně jako vloni, koupila cestovní gel na holení, který je tak akorát velký a krásně voní. 
Dove tělové mléko jsem dostala zdarma v Rossmannu k nákupu, asi měli nějakou akci a jelikož se teď doma mažu fakt pravidelně, tak potěšilo. Na dovolenou jsem si pořídila tělové mléko do sprchy od značky Nivea, které se mi moc osvědčilo už loni a letos Nivea přišla s novinkou - tělové mléko do sprchy po opalování, tak uvidíme, jaké bude. 
Deodoranty se v tomhle vedru vážně hodí. Dove Go Fresh je sice fajn, ale nepřijde mi až zas tak účinný, takže bych si ho znovu asi nekoupila. Navíc nechává skvrny na oblečení. Přesně proto jsem si pak koupila ještě v akci v Rossmannu Nivea Invisible For Black and White, který naopak docela funguje a fleky mi zatím nedělá, tak uvidíme. A miniaturka laku na vlasy od Tony and Guy je z Douglasu a opět jsem si ji kupovala na dovolenou. 
Na NYC teď probíhá sleva v Rossmannech, tak jsem si pořídila pudr, který mi zrovna došel. NYC má nové balení pudrů, už není celé černé, ale napůl průhledné a zrcátko vevnitř je jen menší, ale pořád použitelné. V Sephoře do konce července probíhaly 30 % slevy na značku Sephora a jelikož už konečně dorazily jejich nové štětce, které jsem pořádně obhlídla a musím říct, že jsou fakt super, pořídila jsem si zrovna jeden na oči, který jsem už dlouho sháněla. Vyšel mě se slevou na nějakých 168 Kč, což je na štětec opravdu nic moc a je vážně dobrý. A pak jsem si pořídila ještě tyhle super zelené stíny ala Color Tattoo, které sice nejsou tak dobré jako Maybelline, ale ta barva je skvělá na léto.
Na Parfums.cz se dá někdy opravdu dobře nakoupit. Narazila jsem v akci za necelých 100 Kč na skořicový masážní gel, který by měl mimo jiné tlumit projevy celulitidy. No kdo by to v létě nebral? Zkusila jsem ho a krom toho, že jsme se lekla, když jsem ho otevřela, protože vypadá, jako byste si na sebe natírali jahodovou marmeládu, tak hlavně božsky voní! Jako Vánoce :)
A jako poslední jsem kupovala domů naše oblíbené kartáčky Curaprox, které jsou teď v Rossmannech v akci a toto troj balení stojí asi 160 Kč. No jeden už mi ukradl přítel a ani jsem je nestihla nafotit, ale co už :)

Tak to je konečně vše a já jdu balit! :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Perfektní, na ten skořicový zábal bacha, já se po něm osypala. Neříkám, že tady po tomhle, nevím byla jsem na masáži proti cel. dala mi skořicový zábal no vyskočila mi na nohách taková vyrážka, že jsem musela valit na kožní :( A to přitom skořici v jídle miluji a nikdy mi nic nebylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkoušela jsem prvně na kousek kůže na zápěstí a v pohodě a i na nohách pak v pohodě, takže u mě dobré :)

      Vymazat
  2. Na Real Techniques se chystám taky :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. určitě vyzkoušej, jsou to skvělé štětce :)

    OdpovědětVymazat
  4. V hydrofilních olejích od Saloos jedu taky, nejlevněji se dají sehnat na Parfums, myslím. :-) V DMku je mají docela předražený. Od Real Techniques jsem si včera objednala celou sadu štětců, jsem zvědavá, jaké budou... A díky za tip na ten Topvet, to jsem třeba vůbec nevěděla, že ho na Parfums mají. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oleje jsou skvělé! já mám teď levandulový a musím říct, že mi skvěle zklidňuje a urychluje i hojení pupínků, pokud se mi nějaký udělá a teď u moře jsem si oleje nemohla vynachválit

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)