SPOTŘEBOVÁNO: červenec 2014

by - 21:26

Ahojky!
Opět se mi zaplnila taštička se spotřebovanými produkty, a tak jsem je pro vás nafotila a mrkneme se, co že jsem to všechno vypatlala. Opět je to za více než měsíc, protože nejsem zrovna dobrá ve spotřebovávání věcí, většinou toho mám načatého více naráz, a kvůli jedné nebo dvěma prázdným obalům je hloupost psát článek. Teď je toho ale více, takže jdeme na to!
Dvoufázový odličovač od L´oréalu byl docela fajn, ale nějak mne neohromil, ne natolik, abych si ho koupila znovu, i když odličoval vcelku dobře. Přišlo mi ale, že ho bylo potřeba docela dost, aby opravdu odlíčil a rychle ubýval. 

Rexona Maximum Protection byla naopak super a až na to, že mi trošku vadilo to, že produktu "vylezlo" vždycky až moc, mi vyhovovala a klidně bych si ji pořídila znovu. Je ale poměrně drahá, takže bez toho, aniž by byla v akci, bych si ji asi jen tak nekoupila. 
Glisskur od Schwarzkopfu jsem dostala už k Vánocům a hrozně dlouho mi trvalo, než jsem šampon dopotřebovala. Sice krásně voní, ale mým vlasům zas tak nevyhovuje a hodně po něm elektrizují, takže jsem ho používala tak nějak sporadicky. 

Lak na vlasy od Welly je fajn a je již mým několikátým. Přeci jen mi ale asi více vyhovuje Taft od Schwarzkopfu, který mi přijde ve vlasech příjemnější. 
Tělové máslo Echo jsem kupovala v Řecku a bohužel už domazala. Bylo skvělé, krásně hutné, hydratovalo a vonělo jako ovocný jogurt. 

Pudr od NYC jsem dopotřebovala a rovnou koupila v akci nový, protože mi vyhovuje a střídám ho s mým oblíbeným od Bourjois, který je ale dražší, takže si ho více šetřím. Nyní na značku NYC probíhá v Rossmannech 25 % sleva, tak se můžete zásobit, pokud máte NYC rádi. 

No a odličovač od Rival de Loop stál za prd, vůbec mi nevyhovoval a pořád jsem si říkala, že ho teda aspoň nějak dopatlu, ale ne, fakt to nejde, takže letí do koše.
Z péče o pleť tu mám spotřebovaný odličovací olej od Saloosu, který mám moc ráda a už jsem si koupila nový a potom mýdlo na obličej od Clinique. Jedno je cestovní verze a druhé plná a opět už mám nové balení, protože tohle mýdlo mi maximálně vyhovuje a můj obličej ho zbožňuje. Je sice dražší, ale zase mi vydrží půl roku. 
No a jako poslední tu mám Atoderm Nutritive a Hydrabio Riche od Biodermy, oba krémy mi také vyhovovaly a byly velmi příjemné. Hydrabio si teď beru s sebou na dovolenou, je krásně lehký, ale přitom dobře hydratuje. 

Tyčinka na rty od Isany je úplně obyčejná a měla jsem ji doma na stolku u počítače. Fajn balzám za 20 Kč, co více dodat.

Tužky na rty od Rimmel jsou také mé oblíbené, jak vytáčecí hnědá tak také Scandaleyes černá, která dlouho vydrží a je krásně tmavá. 

Tak to by bylo vše, stále se snažím spotřebovávat věci, co to jen jde a nenačínat více balení najednou, tak mi držte palce :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Já mám taky Reoxinu Maximum Protection a přesně to mě taky štvalo, že toho velyzlo vždycky fakt hodně a ještě to rychle ubývá ..

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda, za tu cenu je pryč opravdu dost rychle a to vysouvání mě vyloženě vytáčí vždycky :/

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)