My Make-Up Collection 2014

by - 9:00

Ahoj!
Dneska jsem si pro vás připravila článek, který moc ráda čtu u ostatních, případně koukám na videa. Ukážu vám totiž mou make-up sbírku a zároveň i jak kosmetiku skladuji. V září jsem předělávali byt, takže konečně mám vše podle svých představ, až na drobné úpravy, které se prostě vychytají časem. Doufám, že se vám článek bude líbit a pokud byste chtěli o produktech něco konkrénějšího, případně třeba udělat články typu "mé rtěnky, make-upy..." stačí říct :). Tak jdeme na to!

Make-up skladuji v zásuvkách z IKEA s názvem "alex", které má opravdu skoro každý. Nedivím se, jsou velmi praktické, vysoké, šuplíky jsou tak akorát vysoké a jsou krásně hluboké, takže se v nich kosmetika či cokoliv jiného dobře skladuje. Navíc mi tak akorát zapadly do pokoje, jen jsem si je musela trošku vybojovat - přítel je totiž nesnáší a říká jim místo "alex" raději "humus".

Nahoře na komodě mám potom vystavené parfémy, které nejčastěji používám - Guerlain - La Petite Robe Noire, Katy Perry - Killer Queen a Lady Gaga - Fame (článek ZDE). Za nimi mám ve stojánku, který jsem kupovala na ebay rtěnky, po kterých nejčastěji sahám, zbytek mám potom v šuplíku. A na komodě mám také štětce - ve velkém květináči (IKEA) jsou štětce na obličej a v malém svícnu (IKEA) potom štětce na oči a krátké štětce na obličej, které bych v tom velkém stojánku těžko lovila.

Moc ráda si také na komodu dávám malou vázu například s růží či jinou květinou a nebo nějakou svíčku - hlavně v rámci sezónní výzdoby pokoje.
Teď se trošku detailněji mrkneme na ten plastový stojánek. Jak už jsem zmiňovala, mám v něm rtěnky (článek ZDE), které nejčastěji používám, a které i pěkně vypadají a fungují tak zároveň trošku jako dekorace. Mezi mé nejpoužívanější rtěnky tedy patří značky jako REVLON, Maybelline, Rimmel (těch mám asi nejvíce), potom tu mám nějaké od Dermacolu, Estée Lauder, YSL, Chanel, Lancome lesk a potom Loreal. Fotka je starší, takže momentálně mi k nim přibyly ještě rtěnky od NARS a Loreal Pure Reds

V první šuplíku skladuji produkty na oči (články ZDE). Vzadu mám poskládáné ty větší paletky - barvou z ebay, paletku korektorů z ebay, Alverde, MUA nebo třeba NAKED 3. Potom tu mám pár produktů na obočí - set od Essence, gel na obočí od Essence a tužku na obočí od Catrice. Vepředu napravo mám nějaké další paletky - Inglot, MUA a všechny mé Sleek paletky. V krabičkách od Ferrera mám řasenky, kterých jak tak koukám, mám vážně dost. V jedné mám řasenky, které používám špíše na ty běžné činnosti, nebo na doma a voděodolené a v té přední potom ty, které mi více sedí a vím, že jsou sázka na jistotu. Nalevo v krabičce od Ipadu mám všechny své mono stíny. Jak můžete vidět, mám opravdu hodně Color Tattoo stínů (články ZDE). Potom tu mám jejich dvojčata od Sephory, nějaké Essence pigmenty, Inglot pigmenty, Estée Lauder, NYX, Urban Decay, Catrice a Loreal (na fotce nejsou ještě mono stíny od NARS). Vzadu mám pak ještě řasy a lepidlo, které ale používám spíš na experimentování, zatím jsem jim nějak nepřišla na chuť.
V druhém šuplíku mám vzadu ve víčku od Ladyboxu všechny podkladové báze, jak na obličej, tak na oči a fixátory make-upu. Mám tu Benefit, Essence, Ryor, Rimmel, Urban Decay nebo třeba NARS. Mám tu také vzorečky They're Real řasenky a linek od Benefitu a dvě masky od GlamGlow. V růžovém košíčku napravo potom mám všechny své tužky na oči - najdete tu značky jako Rimmel, Maybelline, Catrice, Essence, Estée Lauder, Sephora nebo třeba NYX. V druhé půlce krabičky od Ipadu mám potom všechny své pudry v různých odstínech - Oriflame, Rimmel, Dermacol, NYC a Bourjois. V druhé části mám pak korektory (články ZDE), na které jsem ujetá a pořád hledám a zkouším nové. Mám tu třeba Dermacol, Rimmel, Maybelline, Bourjois, Estée Lauder nebo NYC.

Třetí šuplík obsahuje také takovou různorodou směsku. Vzadu v krabičce od Ladyboxu skladu všechny své make-upy a BB a CC krémy (články ZDE). Mám tu Rimmel, NARS, Chanel, Maybelline, Max Factor, Loreal nebo třeba Astor
Ve dvou bílých papírových víčkách mám zbytek produktů na rty - lesky a rtěnky. Mám tu rtěnky od Gabrielly Salvete, Rimmelu, Clinique, Clarins, Dermacol, Essence, MAC nebo Catrice. Lesky tu mám pak Clarins, Guerline, NYX, Rimmel či Essence a mám tu i chubbysticky od Clinique, Catrice, Astoru a Bourjois
Zbytek šuplíku zabírají tvářenky, bronzery a rozjasňovače. Z tvářenek (články ZDE) tu mám Milani, W7, NARS, Sleek, Estée Lauder, Lancome, Essence, Bourjois, Maybelline či Benefit. Rozjasňovače (články ZDE) NARS, Sephora a Essence a bronzery (články ZDE) mám hlavně od NYC, Maybelline, Rimmelu a Catrice.
Čtvrtý šuplík obsahuje mé laky na nehty, péči a odlakovače (články ZDE). Mám tu mé oblíbené laky od Gabrielly Salvete, nějaké Rimmel, Essence, Essie, Collistar, Maybelline, Dermacol, Sally Hansen nebo Illamasqua. V růžovém košíku mám pak houbičky, vatové tamponky nebo třeba cestovní lahvičky. Dále v šupíku mám čistič na štětce od Misshy a košík s balzámy na rty a peelingem od Lush. Balzámů na rty mám také velkou spotřebu a meti mé nejoblíbenější patří Nivea Lip Butter a Carmex, který na fotce není moc dobře vidět, protože je zahrabaný až na dně. 

Další šuplík, tentokrát už ten vysoký, obsahuje produkty, které mám koupené do zásoby, čekají na vyzkoušení, jsou sezónní nebo třeba produkty, které jsem dostala a už jsem je měla a mám je tak schované jako dárky pro blízké. Mám tu tak hlavně čistící ubrousky, krémy, tělová mléka, deodoranty a sprchové gely. Najde se tu i nějaké dekorativní kosmetika, kterou jsem kupovala v akci a ještě dodělávám staré balení. To je přesně případ pudru od Bourjois, Fit me korektoru nebo báze od Benefitu

Další šuplíky už kosmetiku neobsahují, pouze v jednom mám krabici s obaly od kosmetiky, které se mi líbí, chci je nafotit nebo jsem ještě neměla to srdce je vyhodit.

Tak, uf, to by bylo všem, pokud vás zajímá něco konkrétního, klidně se zeptejte a stejně tak mi dejte vědět, pokud bystě chtěli detailněji jednotlivé "sekce" kosmetiky.

You May Also Like

12 komentářů

  1. Mas peknou sbirku, hlavne tech produktu na rty :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to já jsem vždycky právě rtěnky a tak nemusela, no časy se mění, ale zase na moji obranu - hodně jsem toho dostala/vyhrála :D

      Vymazat
  2. Tak takhle nějak bych si představovala i svoje skladování kosmetiky! Doufám, že jednou, až budu ve svém, něco takového budu mít taky:) Vypadá to opravdu hrozně hezky a i přehledně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! taky jsem po tom toužila hrozně dlouho, doufám, že se taky dočkáš, je strašně fajn mít v tom nějaký systém, já sice ještě ladím chybky, ale i tak :-)

      Vymazat
  3. Slusny, takovou sbirku rozhodne nemama, ale to tve skladovani ma hlavu a patu, coz je super ;-) Ja osobne snim o stolecku se zrcadlem a dostatkem ulozneho prostoru, uvidime, jak to dopadne az se budu za tri ctvrte roku stehovat :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem také původně chtěla stoleček, ale nějak se mi to už nevešlo do pokoje, tohle je dobrá alternativa a hlavně je tam vážně hoodně místa :)

      Vymazat
  4. Super sbírka, hlavně to máš krásně srovnané :) Mě to takhle vydrží vždycky maximálně týden :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak někdy se taky zadaří, ale snažím se v tom mít pořád systém a hlavně na focení bych si to uklidila i kdybych v tom normálně bordel měla :D

      Vymazat
  5. Máš to krásně uklizené, ale věcí máš teda mega :-) já jsem zase naopak přešla do období, kdy většinu své sbírky likviduju, rozdávám kamarádkám a známým a ty dražší věci zkusím prodat. No prostě jsem se rozhodla, že si nechám jenom věci, které používám.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já se taky chystám to trošku probrat, ale schovávám si to na zkouškové, to je totiž ideální doba na podobné činnosti místo učení se :D

      Vymazat
  6. Tak to je mega pekna sbirka

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super sbírka!Mám moc ráda, tyhle články. :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)