VÁNOČNÍ INSPIRACE: Co pro přítele?

by - 9:00

Ahojky!
Dneska jsem se rozhodla sepsat takový inspirační článek. Ať chceme nebo ne, Vánoce se kvapem blíží a čas na nákup dárků se tak značně krátí. Sama mám občas problém vymyslet, čím bych ostatním udělala radost, a proto moc ráda projíždím internet a hledám inspiraci takříkajíc kde se dá. Pokud dámy nevíte, čím udělat letos radost vaší drahé polovičce, třeba najdete inspiraci v tomto článku. A budu moc ráda, když mi dáte vědět, co plánujete kupovat vy!

  • Košile či kravata jsou skvělým dárkem, stejně jako třeba nějaké vtipné pyžamo či tričko.
  • Stejně tak se můžete podívat po nějakém pěkném koženém pásku.
  • Peněženka potěší a co vím, většina chlapů si sami od sebe novou prostě nekoupí, takže chodí s polorozpadlou. Nebo se můžete podívat po nějakém setu pásku s peněženkou, dárkové balení vypadá vždy dobře.
  • I hodinky jistě potěší každého muže, ideální je dělat na dárky během roku "nenápadný" průzkum, tak zjistíte, co by mu udělalo radost a podobně.
  • S různými kosmetickými balíčky také nešlápnete vedle, jen dejte pozor, ať obsahují to, co váš drahý skutečně používá. Jako dárek také skvěle poslouží parfém, navíc během Vánoc najdete v parfumeriích spoustu parfémů v různých dárkových setech, které vypadají pěkně.  


Druhá část nápadů obsahuje spíše věci, které je potřeba kupovat podle toho, co váš drahý rád dělá ve volném čase.
  • Chodíte-li s gurmánem, který miluje víno a dobré jídlo, určitě mu udělá radost vinný set, vinotéka a podobné vychytávky. 
  • Ideální jsou i dárky pro volnočasové aktivity. Co váš drahý rád děla? Chodí na tenis? A nepotřebuje třeba novou raketu, sportovní oblečení, tašku...? 
  • Boxuje? Lyžuje a jeho helma už má to nejlepší za sebou? Nebo jezdí na kole? Co třeba rukavice na kolo, novou super moderní láhev, tašku? Stačí se podívat na internetu nebo zajít do speciálních prodejen a poptat se.
  • Pokud vám to finance dovolí, dobrými dárky jsou i různé poukazy na společný víkend, lístky do divadla nebo třeba různé zážitkové aktivity.
  • Chcete něco osobnějšího? Tak co vyrobit nebo nechat vyrobit třeba podložku pod myš s vaší fotkou? 
  • A co třeba nějakou knihu? Kuchařku? Diář? Nebo učebnice? Zejména ty učebnice a různé zákoníky ocení hlavně budoucí právníci, doktoři...
  • Náramek, prstýnek nebo řetízek nenosí zas tolik mužů, ale třeba zrovna ten váš by něco takového ocenil. 
  • Muži jsou v podstatě stále dětmi, takže pokud má i ten váš stále oblíbeného komiksového hrdinu nebo tak něco, co mu koupit spodky s tímto motivem, nebo nějaký pěkný model auta? Já bych svému 31letému bratrovi udělala radost modelem autobusu i v šedesáti, tím jsem si jistá :))
Hlavně myslete na to, že dárky nekupujete z povinnosti, ale proto, abyste svou drahou polovičku potěšili a že stačí dobře promyšlená maličkost, než drahá sranda, která bude neosobní a nucená.

ZDROJ OBRÁZKŮ: google.com, zoot.cz

You May Also Like

5 komentářů

  1. Já jsem v poslední době už ráda, když si sám řekne, co chce. Přítel vše má, co nemá, tak si koupí, navíc dá hodně na kvalitu, takže žádné blbůstky, ale spíše dražší, kvalitní věci. Mám pro něj tričko NFL, které mi posílal, že se mu líbí a ted furt prudí, zda ho dostane a za tu cenu tim asi končí :D Většinou kupuji knížku (Hra o trůny), parfém, něco na sport..
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dobré tipy, zrovna rukavice na kolo by se hodili i mě :D a děkuji za připomenutí Superhrdinů ! Brácha chce tričko Captain America, takže ho musím objednat!! :-) Příteli mám knížku World of Warcraft, sám si jí přál a tak ji také dostane :) + ještě nějakou kosmetiku a bačkory - to je taky docela pěkný dárek :))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čím jsou muži starší, tím hůř se jim vymýšlí dárky, ale superhrdinové a podobné blbosti většinou stejně fungují vždycky :D

      Vymazat
  3. Můj manžel nikdy žádný dárek nechce, prý všechno má, takže vybírám já :-) letos jsem mu koupila balíček lístků na mistrovství světa v hokeji, nějaké vinyly a cédéčka a mikinu. Ale chci mu ještě dokoupit nějaké maličkosti. Tak uvidíme, co mne ještě cvrnkne do nosu.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)