DERMACOL Wet and Dry Powder foundation

by - 9:00

Ahojky!
V dnešním článku vám představím poměrně novinku v našich drogeriích. Sama ji mám doma tak maximálně dva měsíce a přiznám se, že jsem si ji pořizovala spíše ze zvědavosti. Jedná se o nový "Wet and Dry" pudrový make-up od Dermacolu. Ještě jsem neměla zkušenost s podobným produktem, a tak mě zajímalo, jak mi bude sedět a jak se s ním bude pracovat. Takže pokud vás zajímá, jak vidím tuhle novinku já, tak jdeme na to!
První věc, kterou bych ráda začala, je balení. To se mi totiž vůbec, ale vůbec nelíbí. Kdybych tolik nechtěla vyzkoušet, jaký produkt bude, nikdy bych si ho nekoupila. Vypadá totiž hrozně lacině a navíc ta modrá, to mi prostě vůbec nesedí.
Balení obsahuje 6 gramů produktu a je docela velké. Hlavně proto, že se Dermacol pokoušel o kreativitu a balení se otevírá hned nadvakrát. No teda vlastně najednou a tím se rozletí na tři kusy. Což je mimochodem jedna z dalších věcí, která mě vytáčí. Pokud totiž produkt otevřete, očekávala bych, že prvně otevřete vršek a dostanete se k pudru a potom až spodek s houbičkou a zrcátkem. Ale ono se to otevírá jednou páčkou, o kterou se bojím, že moc nevydrží a jakmile ji zmáčknete, tak se otevřou obě strany. Víčko u pudru je navíc dost tenké a pořádně nedocvakává. 
Tady můžete vidět na fotce, jak je zavírání propojené a tudíž úplně naprd. Houbička vypadá použitelně a zrcátko taky. Houbička navíc pěkně zapadá do balení, to je vymyšleno moc hezky.
 
Samotný pudro-make-up má vyražený pěkný vzor. K dostání jsou, pokud se dobře pamatuju 4 odstíny. Další věc, co mi však vadí je silná parfemace. Jsem zvyklá, že Dermacol produkty tímhle trpí, ale u pudru mi to vadí dvojnásob a navíc tu vůni cítím ještě nějakou dobu na obličeji. Pokud nemáte rádi parfemované produkty, tak se tomuto vyhněte obloukem. 
A teď už k samotnému obsahu. Snažila jsem se hledat pozitiva alespoň tady, ale bohužel jsem jich moc nenašla. Aplikace na mokro = hrůza. Pokud toužíte vypadat jako broskev napatlaná make-upem, tak prosím. Ale jinak raději použijte jen korektor. Aplikace na sucho je o fous lepší a já jsem nakonec dospěla k tomu, že abych ho vypotřebovala, používám ho hlavně třeba o víkendu, kdy mi stačí jen korektor. Prostě jím korektor zapudruju a on funguje jako více krycí pudr. Ale i tak působí na pleti docela nepřirozeně a je hodně vidět.
Kupovala jsem ho v DM drogerii za 199 Kč v akci a s čistým svědomím říkám, že tohle doma prostě nepotřebujete. Je velmi jemně namletý a dost práší, dělá nepřirozenou vrstvu, flekatou a to jak na sucho, tak na mokro, to je vážně úplná pohroma a pokud máte chloupky v obličeji, tak s tímto budete jako ukázková dlouhosrstá broskev. A rozhodně ho nezkoušejte, pokud máte sušší nebo úplně suchou pleť. Na mastné by možná ještě tak nějak fungovat mohl, ale i tak si nemyslím, že je to produkt, který stojí za koupi.

Raději investujte do něčeho jiného, ale za mě nedoporučuji ani náhodou. Nenašla jsem jediné plus, možná chytře vyřešené skladování houbičky, ale to je tak trochu k ničemu.

Znáte tuhle novinku? 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)