Krásnou adventní neděli!

by - 22:48

Ahojky!

To to ale letí! Minulý týden jsem měla náročný zápočtový a předtermínový, ale naštěstí jsem to zvládla a teď už mám v práci dovolenou a konečně si tak můžu užívat Vánoce se vším všudy. Ovšem ještě dodělávám poslední vychytávky doma, takže jsem se zatím moc nezastavila :) Teď jsem si na chvíli sedla k pohádám, udělala si svařák a ochutnávám cukroví. Dneska jsem si pro vás připravila jen tak povídací článek o všem možném z posledních dní a příště už se můžete těšit opět na něco kosmetického. 

Včera jsem byly s mamkou v divadle. Kamarádky mi nevěřily, že když mám mokré vlasy, jsem tak trochu ovečka a hrozně se mi kroutí, takže jsem jim posílala důkaz. Škoda jen. že mi takhle vlasy nikdy neuschnou a jakmile začnou prosychat, tak je z nich kupa slámy :). P.S. snad se mě neleknete, na fotce ještě nejsem namalovaná. 
V pátek jsem si také s kamarádkami udělaly pěkné odpoledne na trzích a daly si dárečky. Dostala jsem mimo jiné tento nádherný náramek, který jsem včera hned provětrala v divadle.
A na rtech jsem měla rtěnku od L´oréalu v odstínu Julianne. Je to nádherná červeno-růžová barvička a rtěnky z této Pure Reds řady si mě neskutečně získaly svou výdrží. Článek o nich také čekejte. V sobotu ráno bylo skvělé světlo, takže jsem nafotila hromadu fotek do zásoby. 
Od přítele mě v pátek ráno čekalo překvapení v podobě dobroty na snídani a mega červené růže.
No a včera večer po tom, co jsme došly z divadla, jsem ještě vyráběla tyto svícínky pro rodinu a nás doma. Dneska ráno jsme je rozvezli po příbuzných a byla jsem moc ráda, že se líbily. (Pokud by vás zajímalo, jak svícny vyrábím, loni jsem o tom psala článek

A jak se máte? Doufám, že si užíváte blížící se Vánoce, pohodu a klid!

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)