NARS Pro-Prime báze pod oční stíny

by - 9:00


Týden utekl jako voda, ale tentokrát jsem si ho náležitě užila i přes všechny povinnosti co mám a co mě čekají. Dneska jsem si pro vás připravila článek opět o produktu od značky NARS. Tentokrát to bude o bázi pod oční stíny, která je hodně vychvalovaná a známá. Já jsem ji dostala v akci za 2 produkty od NARS v Sephoře, je to mini verze a jsem moc ráda, že jsem měla možnost ji vyzkoušet, protože je skvělá, jak sami hned uvidíte.

Plné balení báze má 8 gramů a seženete ho v Sephoře či na internetu. Obal je klasická tubička s pěnovým aplikátorem, jaký mívají například korektory. Balení se mi moc líbí (od NARS se mi líbí snad všechny), je klasické, jednoduché, skladné....jen se trošku opatlává.
Báze slibuje zintenzivnit barvu očních stínů, prodloužit výdrž a zamezit slívání stínů do vrásek. A za mě musím říct, že do puntíku plní to, co slibuje. Stačí ji opravdu minimum nanést na víčko a stíny se krásně nanášejí a drží, barvy jsou intenzivnější, jak sami můžete vidět níže a co se výdrže týče, tak ta je pro mě přímo neskutečná, ale jak je ráno nanesu, tak mám stíny večer, opravdu. 

Pěnový aplikátor je fajn. Ťupnete s tím na víčko, prsty rozetřete a je hotovo. Tady nemám co vytknout, balení mi vyhovuje, jen se bojím, že až bude docházet, zbytečně moc produktu v lahvičce ještě zůstane.

Báze je bílá a konzistence je poměrně zvláštní, taková krémovogelová. Rozmazává se ale moc pěkně a nedělá cucky, jako mi dělala třeba báze od Alverde. Ani stíny se na ní nesráží, velmi dobře se ztrácí a nedělají mapy.

Výdrž vám sice neukážu, ale co vám ukázat můžu je to, jak báze zintenzivňuje barvy stínů. Vlevo bez báze a vpravo s. Ten rozdíl je myslím velmi dobře vidět. Barvy jsou sytější, zářivější a prostě hezčí. I z levnějších stínů dokáže vytáhnout maximum.

Za mě rozhodně můžu jen a jen doporučit a plné balení jsem si napsala na seznam přání Ježíškovi, tak uvidíme, jestli se mi to splní.

Jediné mínus je cena báze, která je vyšší, ale zase jí potřebujete opravdu minimum, takže dlouho vydrží a především funguje. 

You May Also Like

3 komentářů

  1. Vypada dobre.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ja momentálne používam Too faced Shadow insurance, no ani táto nevyzerá zle, podobné balenie má aj Urban decay, na ktorom mi tiež vadilo, že dosť produktu ten aplikátor ani nedosiahne, ale poradila som si, rozrezala som ho a obsah vyškrábala do kelímku:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ji mám už po druhé a je to moje best of. U bází pod stíny se nevyplácí experimentovat :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)