DOVE šampon oxygen moisture

by - 12:24

Zdravím vás a doufám, že se máte fajn. Já mám poněkud hektický týden plný zkoušek, práce a nemoci (ano, i mě dostihla). Dneska bych vám ale ráda napsala něco o šamponu, který jsem si kupovala tak před třemi měsíci a o kterém jste chtěli vědět, jak mi vyhovuje, když jsem ho ukazovala v nákupech. Asi jste si všimli, že tu zrovna moc recenzí na šampony není, já zrovna v téhle oblasti nejsem vyhraněná a je mi celkem fuk, jaký mám, pokud mi vyhovuje, často šampony střídám a nedokážu tak ani pořádně popsat účinky, ale pokusím se o to. 

Jak už jsem říkala, co se šampónů týče, nemám žádného favorita a vyhovuje mi prakticky všechno. Jediné, co jsem vypozorovala u svých vlasů je fakt, že šampony potřebuji hodně střídat. Vždycky mám doma otevřené tak dva najednou a po 14 dnech střídám, někdy i častěji. Jakmile totiž používám jeden déle jak měsíc, byť mi předtím vyhovuje, po delší době mi prostě přestane sedět. 

Ještě něco k mým vlasům. Mám je od přírody kudrnaté, přesto nikdy neuschnou do vlnek, ale do jakéhosi chuchvalce, proto je vždycky musím pořádně rozčesat a použít olejíček pro suché vlasy. Některé šampony, třeba Glisskur, mi nevyhovují, protože mi po nich příšerně elektrizují vlasy a mám je připlácnuté na hlavě. 
Tento poměrně nový šampon od Dove jsem si koupila hlavně kvůli obalu, který mě zaujal. A musím říct, že se mi opravdu moc líbí, provedení je nápadité a pěkné, tuba mi vyhovuje více, než klasické lahvičky. Obsahuje 250 ml a má gelovou konzistenci, která mi kupodivu také vyhovuje více, než krémová.
Zde složení, pokud by vás to zajímalo. Přiznám se, že to jsem nikdy neřešila, prostě jsem zkoušela různé šampony od různých značek.
Přemýšlím tak, jak bych vám tenhle šampon popsala. Začnu asi tím pozitivní. Obal se mi líbí a je praktický, to už jsem říkala. Vyhovuje mi rovněž gelová konzistence, se kterou se mi lépe pracuje. Šampon nijak extra nevoní, což mi taky nevadí. Velmi dobře také pění. Co se jeho účinků týče, tento modrý by měl fungovat pro větší objem vlasů. Měl by hydratovat jemné a zplihlé vlasy a dodat jim objem prý až o 95 %.
Tak s tím objemem bych to tak dobře neviděla, to se musí brát s rezervou. Pravdou ale je, že po umytí s tímto šamponem mám vlasy takové pevné, ne rozlítané, jestli chápete, jak to myslím a jsou velmi dobře umyté. Po některých šamponech mám pocit, že jsou vlasy stále takové upatlané, tak tady ne. V objemu nějaký zásadní rozdíl nevidím, ale vlasy zplihlé nemám. ani neelektrizují, což je pro mě obrovské plus. Opět ale platí, že jakmile si s tímto šamponem vlasy umyju tak 6krát po sobě, už to není taková sláva, to je ale spíš můj osobní problém.

Pokud to teda mám nějak shrnout, šampon patří k těm, které bych si klidně koupila znovu a tentokrát už nejen kvůli obalu, ale i kvůli obsahu. Moc se mi líbí jeho konzistence i to, jaké po něm mé vlasy jsou. A v podstatě mu ani nemám co vytknout. 

Já jsem ho kupovala v akci za tuším 89,0 nebo 99 Kč v Rossmannu.

Máte s tímto šamponem zkušenosti?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)