Ples plný vášně - líčení

by - 18:02



Jak si užíváte víkend? Já odpočívám a nutím se psát diplomku. Dneska bych vám ale ráda napsala o plese, na které jsem byla ve čtvrtek. Byl to náš fakultní ples a nesl se v duchu vášně, corridy a Španělska. Hrozně jsem se na něj těšila a jen doufala, že neonemocním a nakonec to vyšlo. Když tak zpětně koukám na fotky, přepadá mě nostalgie z toho, že už letos končím, znáte to? :-) Každopádně to byl naprosto dokonalý ples, moc jsem si ho užila a teď sice pořád nemluvím a všechno mě bolí, ale jsem šťastná jako blecha. V článku vám ukážu, jak jsem se na ples nalíčila a co jsem použila + nějaké další fotky.
Když jdu někam, jako třeba teď na ples, chci hlavně, aby mi make-up vydržel co nejdéle v co nejlepší stavu a přežil i zběsilé tancování a podobně. Proto se vždycky spoléhám na produkty, u kterých vím, že mě nezklamou a používám dobré báze.

Použila jsem proto kolem nosu Porefessional od Benefitu a na zbytek obličeje oblíbenou bázi od Sephory. Jako primer pod oční stíny jsem potom použila Primer Potion od Urban Decay a celý obličej na závěr zafixovala spreje také od Urban Decay.
Jako make-up jsem nakonec zvolila momentálně nejoblíbenější a nejpoužívanější Double Wear od Estée Lauder. Je to krycí držák a to se na ples hodí. Jelikož mě pořád trápí ještě nějaké nedokonalosti, použila jsem na ně a pod oči Fit me korektor od Maybelline a Double Wear korektor od Estée Lauder, který je mimochodem opravdu skvělá dvojka právě s výše zmiňovaným EL make-upem.
Obličej jsem zapudrovala mou stálicí od Bourjois a vykonturovala broznerem od Smooch, který je pěkně světlý a na zimu ho mám moc ráda.

Jako tvářenku jsem nakonec vybrala Deep Throat od NARS a použila jsem i Albatros také od NARS, což je krásný a zlatý rozjasňovač. 

U líčení očí to nakonec vyhrála Chocolate Bar paletka od Too Faced a NARS Dual Intensity oční stíny v odstínu Himalia. Líčení jsem ladila do zlato-hněda. 
Na oči jsem pak použila ještě hnědou tužku od Estée Lauder a řasenku od stejné značky, která sice nedělá žádný wow efekt, ale na řasách vypadá pěkně a hlavně je to opravdu držák. Na obočí jsem použila brow gel od Alverde.
No a jelikož šlo o ten ples ala Španělsko, červené rty byly jasná volba. Použila jsem konturku od Essence a rtěnku od Loréalu v odstínu Eva, ale pouze v tenké vrstvě, jako podklad pro novinku od Dermacolu, která mě teda dostala svoji výdrží. Jedná se o tekutou rtěnku, na jedné straně balení je barevná rtěnka a na druhé pečující balzámo-lesk. Výsledný efekt byl moc pěkný a vydržel.
Do vlasů jsem pak měla nachystanou červenou kytku. No a nevím jak vy, ale já když se někam chystám, tak samozřejmě vždycky zapomenu nafotit to, co jsem měla v plánu, takže opět, jako vloni i letos nemám detailnější fotku líčení, než tyto. Na první ještě nemám ani nalíčené rty, protože jsem narychlo večeřela před odchodem, tak jsem je dělala až nakonec.
Jedna fotka z fotokoutku s přítelem. Fotokoutky jsou naprosto dokonalá věc a vždycky si z nich dělám nástěnku. Ty letošní se opravdu povedly a budu je mít aspoň jako takovou nostalgickou vzpomínku na svá studentská léta.

Byli jste letos také na nějakém plese? 

You May Also Like

4 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)