Povídání aneb co teď tak dělám

by - 12:13

Zdravím!

Po delší době se zase ozývám, a tentokrát s výrazně lepší náladou! Úspěšně jsem totiž vyplodila poslední řádky do diplomové práce, kterou už mám pěkně odevzdanou, a tak si tuhle starost můžu odškrtnout. Stejně tak jsem dodělala poslední tři zkoušky mého studia a teď už mě čekají "jen" ty státnice. 

Vzhledem k tomu, že mám teď tak tři týdny, kdy se to musím nějak naučit a zvládat při tom chodit do práce, bude to sranda, ale už se strašně těším, až budu mít celý tenhle proces a nervy za sebou a jen se někde vyplesknu s knížkou, která bude dávat smysl! :) Na blog bych teď také ráda zase více přispívala, uvidím, jak se mi podaří skloubit práci s učením se a jak mi to poleze do hlavy. 

Doufám, že se máte fajn a všem, kteří teď prožívají něco podobného, nebo mají "jen" zkouškové, přeji hodně štěstí a pevné nervy!

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)