OBLÍBENÉ: květen 2015

by - 20:40



Co jsem si v květnu pořídila, to už jsem vám ukázala, ale mé oblíbence za tento měsíc ještě ne, a tak to dnes napravím. Není jich mnoho, ale čím více mě zaměstnává škola, tím častěji sahám po osvědčených věcech a jdu tak nějak na jistotu. Máte to taky tak? Už se těším, až si zase budu moc vyhrát s tím, co použiju a jak. 
Asi tím, jak jsem teď hodně ve stresu, mám poměrně dost suchý obličej a dělají se mi šupinky, hlavně tedy na nose a na čele. Mezi mé oblíbené produkty tak patřily hlavně ty hydratační. 
Z tvářenek jsem nejčastěji sahala po této mramorové od Alverde. Jak už jsem říkala, sice mi dost smrdí, ale barvu má krásnou, jarní a svěží. Bohužel, to byla limitka.
Mým skvělým pomocníkem na suchou pleť mi byl olivový krém, který jsem si kupovala v Řecku, a ačkoliv mi docela smrdí, tak hydratuje moc pěkně a přijde mi, že pleť je po něm opravdu taková zdravější (má mít rozjasňující účinky).  Kaviderm krém od Ryoru je skvělý na oteklé oči a používám ho už asi druhý rok. Stejně tak na unavené oči po proučené noci je i Clinique roll-on. Krásně chladí, má takovou tu kuličku a je to úžasný pocit.
Na odličování té hlavní vrstvy make-upu jsem si oblíbila Balea olejový fluid. Na suchou pleť opravdu super, nepřipadnu si potom jak sušenka a po doodlíčení růžovou Biodermou je pleť dobře vyčištěná. Na své sušší vlasy používám už od Vánoc Glisskur olejíček, který krásně voní, dobře se vsakuje jak do mokrých, tak suchých vlasů a ty jsou pak lesklé. 

Tak to je vše! Co jste si v květnu oblíbili vy?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Škoda té tvářenky že byla pouze v limitce, sháněla jsem ale už nebyla. Olejíček doporučuji, tenhle od Glisskuru je dobrý.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvářenka se mi líbila moc, ale bohužel jsem se v době, kdy byla v prodeji, nedostala vůbec do drogerky.. No co, nemusím mít každou tvářenku :D Ale je fakt hezká, to ano...

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)