NÁKUPY: listopad 2015

by - 8:30


Předposlední nákupy roku 2015 jsou tu! Šílenost, fakt! Poslední dobou nakupuji spíš dárky pro mé blízké, než pro sebe a navíc si šetřím spoustu věcí až na koupi v Anglii. Nákupy za listopad jsou ale i tak pestré a nepůjde jen o kosmetiku, ale i o pár vánočně laděných věcí. Jinak jsem spíš dokoupila, co mi došlo, nebo nakoupila nějaké novinky, které jsem chtěla vyzkoušet. Takže pokud rádi koukáte, co kde kdo nakupuje, tak šup, jdeme na to!

V podstatě jsem v listopadu nakupovala spíš věci na pečení a vánoční dekorace, než produkty, které by stálo za to ukázat na blogu. I tak tu mám ale pěknou hromádku novinek všeho druhu.
Díky keratin-shop.cz jsem měla možnost vyzkoušet set od Tresemmé na narovnání vlasů. Pokud mě sledujete delší dobu, tak jste možná zaznamenali, že mám mokré vlasy ala ovečka, proto jsem byla zvědavá, jestli tohle bude fakt fungovat. Něco jsem už dávala na Instagram, celý recenze se všemi informacemi se tu ale také objeví.
Minulý týden jsem byla v Rossmannovi dokupovat nějaké dárky a narazila na Neutrogena mléko v akci. Měla jsem ho už loni a na zimu je to to nejlepší, co jsem kdy zkusila. Oceňuji taky pumpičku, která se hodí. Krásně se roztírá a dobře hydratuje a to je to hlavní, co od krémů chci. 

V DM jsou již k dostání novinky. Spolu s micelárními vodami, které zatím zkoušet nechci, čekám na recenze a zatím se mi moc nelíbí, je k dostání také odličovací olej s pumpičkou. Olej v tubě od Balea mám moc ráda. Přiznám se, že důvod, proč jsem si koupila i tuhle novinku je ten, že mě zaujalo balení. U olejových produktů je pumpička vždycky výhodou, nejste pak tak zapatlaní. 
Maybelline Super Stay laky jsou skvělé, vyhovuje mi jejich kratší, ale širší štěteček i konzistence. Tahle krásná modro zelná barva mi padla do oka také v Rossmannovi, a také byla v akci. Zrovna v době, kdy jsme si lak kupovala jsem se dověděla, že budu teda, tak jsem si říkala, že je to taková tématická barvička na budoucí oslavu narození synovce. 
Další dvě věci jsem vůbec koupit neplánovala, ale pro změnu jsem byla kupovat dědovi dárek v DM a uviděla Maybelline Better Skin korektor, který si moc chválí USA blogerky. Tak jsem si ho pořídila, protože korektory zkouším moc ráda. A zrovna byla v akci i báze Skin Match od Astoru, na kterou jsem slyšela dost chvály a hrozně se mi líbil její efekt. 
Jestli jsem za něco opravdu ráda, tak je to otevření Havlíkovy Apotéky v Brně. Hrozně jsem chtěla vyzkoušet tyto "přírodní" produkty, ale dost těžko se shání. Obchůdek je malinký, ale paní byla moc milá a skvěle mi poradila. Pořídila jsem si na zkoušku BIO Ranní masku a dostala také několik vzorečků.
A jako poslední kosmetický nákup tu mám z Marionnaud můj nej make-up Estée Lauder Double Wear. Je to sice pálka, ale sedí mi opravdu nejlíp. Naštěstí jsem vychytala 20 % slevu, což je rozhodně milejší. 
Jestli sháníte vánoční oblečky na doma, na spaní nebo jen tak, tak určitě mrkněte do FaF. Já jsem tma ukořistila tohle úžasné perníčkové pyžamo za celých 349 Kč. Sice jsem si původně nechávala nákup spacích věcí do Londýna, ale neodolala jsem. 
Nejsem Yankee maniak, za svíčky mi je líto dávat takové pálky, ale vosky mám ráda. Nemám jich sice milion, ale čas od času si nějaké koupím, hlavně na podzim a přes zimu, to je ideální doba. Naposledy jsem si koupila Fireside Treats a Christmas Memories. Zatím jsem je nezkoušela, ale v obalu voní moc pěkně. 
A úplně jsem zapomněla na naprostou roztomilost v podobě pidi séra od Sephory, které bylo jako dárek k nákupu produktů Sephora za 500 Kč. 

Co jste si pěkného v listopadu pořídili vy? A už máte dárky? 

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ty pyžamo je boží, kdybych ten obchod měla někde poblíž, už tam běžím :D. Ty vosky od YC jsem očichívala, ale nakonec jsem si pořídila jiné.
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pyžamo kupovala přímo v TESCU, ty jejich Vánoce jsou prostě boží! :-)

      Vymazat
  2. Od estee makeup bych si rada poridila. Lak ma krasnou barvicku.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)