Líčení s NARS a Too Faced Chocolate Bar

by - 8:30


Po delší době tu pro vás mám další ukázku mých pokusů o líčení. Nejen, že teprve piluji samotné líčení, ale také focení, protože to je kolikrát horší, jak to líčení samotné. Toto líčení je focené mobilem, protože doma už bych ho fotila po tmě a to jsem nechtěla. Barvy tak nejsou úplně stejně výrazné, bohužel. V hlavní roli je opět Chocolate Bar od Too Faced, tentokrát v kombinaci se stíny od NARS.

Líčení jsem ladila do vínovo-hnědé a doplnila ho krásným stínem od NARS v odstínu Callisto.
Jako řasenku jsem použila Maybelline Lash Sensational, se kterou mám docela zvláštní vztah. Ze začátku byla hrozně mokrá, pak trošku vyschla a dělala mi pěkné řasy, ale poslední dobou mi je spíš slepuje a už to není zase nic převratného, tak nevím, ale už si ji znovu asi nekoupím, protože odlíčit ji je vážně oříšek.
Na spodní linku používám pro zvýraznění oka tužku od Sephory v odstínu Tiramisu. Poslední dobou se mi hodně mění barva očí. Jako malá jsem je měla tmavě hnědé, až černé. Čím jsem ale starší, tím více se mi zbarvují do zelena a některé barvy zelenou ještě více zvýrazní. 

A konkrétně na této fotce je krásně vidět, jak se Callisto nádherně třpytí. 
Hlavně na spodních řasách je vidět, jak mi je řasenka slepila :(
Tahle kráska je opravdu univerzální pomocnice a nedám na ni dopustit. Stíny jsou krásně pigmentované, velmi dobře se nanáší i stínují a vytvoříte s nimi jemné i dramatické líčení. 
A NARS Callisto jsem vám již také představovala v samostatném článku. V kombinaci s vínovými a hnědými stíny z Chocolate Bar paletky líčení dostalo ten správný šmrnc. 

Co vy a stínování, jak vám to jde? Já musím uznat, že hodně dělají i štětce. Dostala jsem k Vánocům Zoeva sadu a líčení s těmito štětci je mnohem jednodušší. 

You May Also Like

7 komentářů

  1. Povedlo se ti krásné líčení, s tou řasenkou to mam uplne stejne a nechápu, co každy na ni vidí :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ní tak jednou z deseti nalíčení spokojená, jinak pořád nevím, co si o ní myslet, ale znovu ji potřebovat určitě nebudu :(

      Vymazat
  2. Paletka je nadherna i liceni. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)