Sephora Konjac čistící houba na obličej

by - 8:30


Dneska zabrousíme od make-up spíše ke skin care, protože Vám ukážu hit poslední doby - Konjac čistící houbičku na obličej. Opravdu se s nimi teď roztrhl pytel a seženete je nejen v Sephoře, odkud mám já tu svoji, ale i v dalších parfumeriích a vsadím se, že za chvíli bude i v drogeriích. Tuto houbičku jsem si kupovala v říjnu a od té doby ji celkem pravidelně používám. No a protože od října uplynula už docela dlouhá doba, naznala jsem, že nadešel ten správný čas se s vámi podělit o mé dojmy z tohoto malého zázraku.
Dle popisku od výrobce se jedná o 100 % přírodní houbičku, vyrobenou z asijské rostliny Konjac. Měla by pleť vyčistit a zajistit rovnou i jemný peeling obličeje. Je vhodná na všechny typy pleti, dokonce i na tu citlivou. Slibuje také dokonalé odstranění make-upu a nečistot. Dá se používat buďto samostatně, nebo s čistícími přípravky na obličej.
Houbička má tvar polokoule a je k ní připevnění provázek, za který se sušší. Rozhodně byste ji neměli sušit někde položenou, ale pouze věšet za provázek.
V suchém stavu je houbička velmi tvrdá. Pod tekoucí vodou se namočí a tím změkne. Stane se z ní velmi příjemný, trošku ala sliz měkký materiál, který pak můžete už rovnou použít na čištění obličeje. Pokud nechcete používat žádný čistící gel, krouživými pohyby houbičkou vyčistíte obličej.
Velikost je dle mého ideální. Já houbičku používám na odličování obličeje večer před spaním. Osvědčila se mi však pouze s odličovacím gelem (například fialová kašmírová pěna od BALEA). Namočím houbičku, na obličej naťupkám trošku gelu a krouživými pohyby odlíčím. Opravdu odličuje velmi pěkně, nikde nic neškrábe, je to jako jezdit si po pleti hedvábím a po opláchnutí je obličej jak dětská prdelka. Samostatně se mi na odličování neosvědčila. S Double Wear od Estée Lauder totiž prakticky nehne. Bez gelu bych ji tak používala spíše ráno na opláchnutí obličeje, na odličování ale ne.

Poté, co se s houbičkou odlíčím, ji důkladně propláchnout hodně teplou vodou (čas od času horkou), jemně vymačkám a pověsím na háček tak, aby uschla. Ráno je opět krásně tvrdá a připravená plnit další úkoly :-)

Houbička v Sephoře stojí 190 Kč a za sebe ji můžu určitě doporučit. V kombinaci s gelem se stala nedílnou součástí mé odličovací rutiny. Je k obličeji velmi šetrná a přesto dobře odlíčí, nevysušuje a pleť je po ní jemná, příjemná. Navíc mě to s ní baví. Nedoporučuji ji na odličování jen tak, to se mi neosvědčilo. Co se změn na pleti týče, krom toho, že je pleť jemná a pěkná na pohled jsem si nějakých menších pórů atd. nevšimla, ale to jsem upřímně ani nečekala.

Znáte konjac houbičky? 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Podobnou houbičku jsem nějaký čas používala, ale pak jsem objevila Clarisonic a už používám jen ten :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mám kartáček, ale nepoužívám ho každý den, dostala jsem totiž tak dva roky zpět od Mary Key a zdá se mi, že občas je na mě až moc hrubý

      Vymazat
  2. Ja som si túto hubku tiež kúpila. Musím povedať, že je naozaj veľmi veľmi príjemná - rada som si s ňou masírovala tvár... no na druhej strane som sa z nej aj "pekne" vyhádzala. A to som dávala veľký dôraz na hygienu - pekne ju po použití opláchnuť a zavesiť na dobre vetrateľné miesto. Holt... u mňa nefungovala.=/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem se toho taky bála, ale zatím je to ok, tak uvidíme, snažím se ji čas od času přelít vřelou vodou a pořádně proplachovat, ale určitě to nikdy není 100 %, to je mi jasné

      Vymazat
  3. Ja som si túto hubku tiež kúpila. Musím povedať, že je naozaj veľmi veľmi príjemná - rada som si s ňou masírovala tvár... no na druhej strane som sa z nej aj "pekne" vyhádzala. A to som dávala veľký dôraz na hygienu - pekne ju po použití opláchnuť a zavesiť na dobre vetrateľné miesto. Holt... u mňa nefungovala.=/

    OdpovědětVymazat
  4. Používám již 5 let,koupila jsem ji ve Španělsku a moc mi vyhovuje!

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)