SPOTŘEBOVÁNO

by - 9:00


O víkendu jsem uklízela a naznala, že už opět nadešel čas pročistit taštičku, kde nechávám spotřebované produkty. Dneska vám tedy ukážu první letošní "spotřebováno", které je velmi pestré. Taky to máte tak, že chvíli máte všechno a najednou vám dojde několik věcí současně a pěkně rychle za sebou? U mě se to stává pravidlem, prostě když už mi dojde krém, tak nejen denní, ale i noční, oční a k tomu sprej, řasenka...No, když se daří, tak se daří :)

Taštička se mi opět zaplnila, a tak byl nejvyšší čas ji poslat do popelnice. 
Říkám to pořád dokola, ale opravdu obdivuji všechny, kteří spotřebují každý měsíc minimálně jeden sprchový gel, šampon a podobně. Já mám sprcháč snad na půl roku a šampony většinou používám minimálně dva najednou, které mezi sebou vždy střídám, takže mi taky dlouho vydrží.  
Co se deodorantů týče, konečně jsem dopotřebovala Playboy sprej, který byl součástí vánočního setu a měla jsem ho doma už aspoň dva roky. Moc příjemně voněl, ale používala jsem ho spíš o víkendech, do práce mám raději jiné spreje/deodoranty. Adidas Fruity Rhythm také moc pěkně voněl, ale nijak extra nefungoval, a tak jsem ho také používala hlavně doma.  
Co se šamponů týče. došel mi Pantene Pro V. Nebyl vůbec špatný, klidně bych si ho pořídila znovu. A už dávno jsem také spotřebovala zkušení sadu od TRESemmé na narovnání vlasů, o které jsem psala ZDE
Došla mi i má oblíbená odličovací pěna od Balea. Mám ji raději, než olej ve stejné tubičce a kdybych teď nepoužívala Make-up Eraser, který odličuje bez pomoci jakýchkoliv přípravků, určitě bych si ji pořídila znovu. A po dlouhé době (protože balení obsahuje 50 ml) mi došel i můj neoblíbenější oční krém od Ryoru. Jakmile ho uvidím zase v akci, určitě kupuju znovu, mám už druhé nebo dokonce třetí balení. 
Jak jsem zmiňovala, že mi ty krémy atd. docházejí současně, tak společně s očním od Ryoru mi došel i můj nejoblíbenější noční krém od L´oréalu. Už ani nevím, kolik jsem jich měla, ale tak pět určitě. A došla mi také pasta od Signalu, která byla super a určitě bych si ji pořídila znovu. 
Rozloučila jsem se i se třemi řasenkami. Skoro jsem oplakala Volume Million Lashes Noir Excess od L´oréalu, která mi dělala nádherné řasy a co mě štve nejvíc, když jsem si ji chtěla koupit, tak jsem ji v drogerii nenašla, tak snad neskončila :(. Maybelline One By One jsem tu schovávala pěkně dlouho, protože mi pořád bylo líto ji vyhodit, ale na mě teda absolutně nefungovala, neudělala mi s řasami nic a ještě to "nic" ani nešlo pak dolů. No a Dermacol Magnum nedělala úplně špatný efekt, ale rozmazávala se mi a obtiskávala, takže také nepoužitelná. Přišla mi hrozně mokrá, možná to bylo tím. 
A nakonec tu mám můj oblíbený gel na obočí od Alverde, který mimochodem v drogerii teď také nemůžu sehnat, takže jestli mi ho zrušili, budu vážně naštvaná. Essence Stay Matt Lip Cream nebyl nic moc a už bohužel docela smrdí, takže taky letí. Vyhodila jsem i korektor od Collection, ze které už nevydoluju opravdu nic a navíc jsem si z Anglie dovezla nové. No a nakonec se loučím i se starými linkami od Essence, kterých tam zbylo už jen trošku, ale také vyschly a už se s nimi nedá pracovat.

Uf! Zase mám doma o trochu víc místa. Co vy? Jak to máte s těmi sprchovými gely?

You May Also Like

5 komentářů

  1. Fakt Ti sprcháč vydrží tak půl roku? Teď nevím, jestli nějak plýtvám, ale já mám jeden tak na měsíc:-D A s tou spotřebou to mám taky, někdy dlouho nic a najednou mi třeba v jeden den nebo pár dní po sobě dojde snad všechno:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt, vždycky mi stačí troška na houbu a pění to až až, asi něco dělám špatně :D

      Vymazat
  2. Gel na obočí od Alverde taky nemůžu sehnat, ale spíš si myslim, že je jen vyprodaný :D
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no v to doufám! v DM jsem viděla, že předělávají stojany Alverde a v těch nových jsem ho už právě neviděla, ale je fakt, že byly celkově dost vybrakované :(

      Vymazat
  3. No to je slušná spotřeba :X

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)