CHARLOTTE TILLBURY Bitch Perfect LipStick

by - 19:56


Zdravím vás z postele, neb bohužel i na mě dopadla nějaká jarní chřipka a naprosto mě skolila. Včera mě z ničeho nic začalo bolet v krku, z práce jsem šla dřív a doslova se doplazila domů a večer už jsem měla skoro 39 horečku, tak blbě mi už dlouho nebylo. Co vás ale asi bude zajímat víc je rtěnka, kterou vám dneska chci ukázat. Kupovala jsem ji v Londýně a je to opravdu kráska. Pokud budete mít možnost omrknout sortiment značky Charlotte Tillbury, určitě neváhejte, mají nádherně vypadají kosmetiku a jejich paletku jsem vám už ukazovala. Rtěnka, kterou jsem si koupila, nese název Bitch Perfect a je to naprosto nádherná barvička.

Rtěnku jsem kupovala v londýnském Selfridges a rozhodovala jsem se mezi matnou verzí a těmito klasickými rtěnkami. Odstín Bitch Perfect jsem předtím viděla u pár blogerek v zahraničním a moc se mi líbil, takže jsem se nakonec rozhodla pro něj a jen se modlila, aby ho měli. 
Rtěnka má 3,5 gramu a koupíte ji v obalu typickém pro Charlotte - tedy vínová krabička se zlatými detaily. 
Rtěnka má naprosto nádherný obal. Důležitý je sice hlavně obsah, ale já moc ráda ocením i krásné provedení a tohle se mi teda v přihrádce na rtěnky přímo vyjímá. Jsem ráda, že má klasický rtěnkový tvar, protože třeba má oblíbená Kiko rtěnka je taková oválná a větší, proto se hůř skladuje.
Jak už jsem říkala, vybrala jsem si nakonec odstín Bitch Perfect, ač se mi líbily i výraznější barvičky. Vzhledem k tomu, že jde ale o dražší kousek (rtěnka mě stála 23 liber), jsem raději sáhla po barvě, kterou unosím ke všemu.
K dostání je okolo deseti odstínů výrazných i jemných barev. Z těch nude odstínů mi byl tento nejbližší, není to totiž taková ta "mrtvolná" nude, ale jak uvidíte níže na fotkách, rtěnka je taková růžovo-broskvová, působí přirozeně.
Co se konzistence týče, je velmi příjemná na rtech, ač je méně krémová, než mám raději. Nejvíce mi vyhovuje, když si nanesu na rty balzám, nalíčím se a poté, až se balzám vsákne, aplikuji rtěnku. Na rtech mi tak sedí mnohem lépe. Vydrží velmi dlouho, až jsem byla příjemně překvapená, na rtech nikam necestuje ani nehrudkovatí. 
Tenhle odstín má prostě něco do sebe, těžko se mi to popisuje, ale oblíbila jsem si ji. Hodí se ke každému líčení a vzhledem k tomu, že já si většinou výrazněji líčím oči, než rty, tak po nude odstínech sahám takřka každý den.
Rtěnce nemám co vytknout. Výdrží, pigmentací i pocitově na rtech mi sedí. Asi bych si nemusela mít doma všechny odstíny, protože úplně nejlepší rtěnka, co doma mám to asi není, mám raději ty krémovější, ale konkrétně tento odstín jsem si prostě zamilovala a odpustím mu i drobné mouchy. Věřím ale, že spoustě z vás bude sedět stoprocentně, většina holek v mém okolí má totiž raději ty klasické "ne balzámové" rtěnky či dokonce matné.

Co vy a Charlotte Tillbury, znáte tuhle značku? A jaké máte preference u rtěnek?

You May Also Like

2 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)