Mé oblíbené parfémy

by - 12:09


Venku je sice hnusně, ale já mám dobrou náladu a vlastně ani nevím díky čemu, ale hlavně že je. V dnešním článku bych vám ráda ukázala své parfémy. Zrovna tohle je sice těžce individuální věc a navíc, popsat vůni je také zatraceně těžké, až prakticky nemožné. Nicméně ráda bych se s vámi podělila o to, co mi voní a co ráda používám. Pokud sháníte nějaký parfém, třeba vám bude článek inspirací a půjdete si pro vzoreček. Tak to totiž dělám já. Pokud se mi nějaký parfém líbí, nejdříve používám vzoreček a až podle toho, jak se v něm cítím a jak voní přímo na těle se rozhodnu, jestli ho fakt potřebuji (no spíš chci) nebo ne.
Parfémy jako takové nepoužívám nijak dlouho. Na střední jsem si vystačila většinou se spreji či toaletními vodami typu Adidas atd. Ty dražší parfémy jsem začala používat až s příchodem na vysokou a svůj úplně první "dražší" jsem dostala k Vánocům tak 4-5 let zpět. Od té doby je používám v podstatě každý pracovní den. Obecně mám raději asi ty sladší vůně, ale parfém vybírám většinou úplně náhodně přes různě darované vzorečky a podobně. Musí mi prostě sednout, ale to je asi jasné :-)
Můj úplně první parfém, který ještě v naprostém zbytečku mám doma, byl Fame od Lady Gaga. Tento černý parfém jsem dostala v setu na Vánoce a mám ho ráda dodnes. Jak už jsem říkala, vůně prostě popisovat neumím, ale je velmi příjemný, spíše asi jemnější a sladší.
La Petite Robe Noire od Guerlain byl můj vysněný parfém. Dostala jsem ho ve vzorečku a naprosto si ho zamilovala a nejen já, ale i přítel a rodina. Prostě božsky voní. Je sladký, ale ta vůně, ta je naprosto skvělá. Dlouho jsem otálela, zda si ho koupit nebo ne a vzoreček si šetřila. Patří totiž k těm dražším. Potom jsem ale narazila v povánočním výprodeji na dárkovou kazetu ještě s leskem na rty a bylo to jasný. Ještě ho pořád trošku mám a jak říkám, šetřím si ho. Mám ho navíc zafixovaný jako můj "státnicový" parfém, takže mi evokuje ten úžasný pocit po složený státnicových zkoušek a obhajoby - prostě nostalgie! 
Killer Queen od Katy Perry je takové miminko mezi parfémy. Má velmi nápaditý flakónek, který se sice blbě skladuje, ale vypadá vážně dobře. Dostala jsem ji v dárkové kazetě k Vánocům od mamky a už jsem v podstatě na dně. Opět je to sladká a příjemná vůně, sahala jsem po ní spíš na takové to "běžnější" nošení.
Poměrně novým parfémem, protože výše zmíněné už jsem v podstatě spotřebovala, je od Giorgio Armani. Dostala jsem ho od přítele a jeho rodičů k posledním Vánocům. Taky jsem měla prvně vzoreček, myslím, že se Sephory a moc se mi líbil. Příteli prvně ne, ale pak si asi zvykl a nebo mi chtěl prostě udělat radost. Každopádně opět velmi jemná, ale příjemná vůně, nic moc kořeněného, spíše sladší a má teda sakra výdrž.
No a moje nejnovější miminko, které jsem si kupovala sama v únoru - Black Opium od Yves Saint Laurent. Musím říct, že jsem hodně obdivovala flakónek, který se mi hrozně líbí. Díky tomu jsem měla potřebu parfém i vyzkoušet a jakmile jsem si přičichla ke vzorečku, byla jsem jasná. No a pak měl Douglas ještě slevy na parfémy a bylo to jasný úplně. Krásně voní, je to asi nejvýraznější vůně z výše zmíněných parfémů, taková spíš asi večerní. Už chápu, co na ní ostatní viděli. 
Parfémy mám ráda na očích a ráno po nich sahám většinou podle nálad. Mám pro ně místečko na klasickém a velmi oblíbeném tácku z IKEA na komodě s kosmetikou. 

Co vy a parfémy, jaké se vám líbí a po kterých toužíte? Ať mám inspiraci pro příště :-)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Máš docela stejný vkus jako já :-) Taky mi parfémy připomínají různá období, tak jako třeba hudba. Můj momentální sen je Roberto Cavalli Paradiso, prostě bomba, nádhera a musím ho mít.

    OdpovědětVymazat
  2. Katty Perry je božská vune! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2016/04/tip-vonavy-obchod.html

    OdpovědětVymazat
  3. A to já mám nejraději obyčejný květinový parfém ARM DI GIO , který není nijak předražený. Kde je důkaz, že jsou ty drahé parfémy kvalitnější? Nikdo mi nevymluví, že se u nich neplatí jen za značku. To samé oblečení, kabelky, boty, podle mě to jsou jen vyhozené peníze a podpora značek, a to já podporovat nebudu.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)