NYX kosmetika - Co mne zaujalo

by - 13:51

Krásnou sobotu!
Kosmetika NYX byla jednu dobu k dostání v parfumeriích Douglas, ale pouze v omezeném sortimentu. Já sama mám doma momentálně čtyři produkty, včetně slavných jumbo tužek či butter gloss lesků na rty. Už za chvíli bude v ČR dostupný celý sortiment NYX kosmetiky, z čehož mám velkou radost. Brouzdala jsem po oficiálních stránkách a zaujalo mne docela dost produktů, proto bych se s vámi o ně ráda podělila. Všechny fotografie produktů pocházejí z oficiální stránek NYX kosmetiky. Připravte se na poněkud delší článek a spoustu fotek :))). Podle toho, co jsem zatím četla, by měl být NYX obchod v Praze a fungovat by měl i eshop, ale nechme se překvapit. Snad budou myslet i na Brno. NYX má totiž obrovský sortiment všeho možného i bláznivé barvičky a cenově se pohybuje někde mezi klasickou a dražší drogérkovou kosmetikou, takže vás zase tak nezrujnuje (pokud vás toho nezaujme tolik, jako mě :-)).
Když tak koukám na to, co jsem si poukládala do PC, hodně mě lákají jejích báze v různých provedeních. Tato "born to glow" je zrovna rozjasňující. 
Řasenek na obočí není nikdy dost. Zkusila jsem jich už pár, ale zatím mi nejvíc sedí Alverde. Jelikož je ale věčně vybrakovaný stojánek v DMku, určitě bych uvítala i nějakou jinou alternativu. 
A hodně mě láká i jejich mikro tužka na obočí. Vypadá opravdu dobře a použitelně, hlavní ale budou odstíny. Pořád tajně doufám, že ten kamenný obchod nebude jen v Praze, ale také v Brně, abych si mohla produkty na živo osahat a hlavně vyzkoušet právě ty barvičky :(
Rtěnek má NYX v sortimentu opravdu hodně a mezi odstíny najdete i bláznivé modré či šedé. Mě nejvíc zaujaly "butter lipstick", protože mám raději ty hydratační rtěnky, ale to už asi víte :-).
A další báze "born to glow", také by měla být rozjasňující. Bude to těžké rozhodování, kterou nakonec zkusit, ale nejraději bych vyzkoušela všechny.
Barevná korekce je teď docela v módě a já ráda vyzkouším cokoliv, co slibuje vyzmizíkovat modré kruhy pod očima či zarudlé flíčky na pleti. Tohle jsou CC krémy, korekční v různých barevných provedeních a NYX k nim má také barevné sypké pudry ve stejných barvičkách. 

Tohle si ale pořídím určitě, hrozně mě to láká už od té doby, co jsem viděla Smashbox primer ve spreji u amerických blogerek. 
Slavné glitter stíny v milionu různých barevných kombinacích. Stačí se na ně jen koukat, jak jsou krásné, ale bohužel s pigmenty zatím moc pracovat neumím, nebo se spíš šíleně zapatlu. 
A tohle mě teda láká taky pořádně. Jedná se o medový primer, který by měl pleť nádherně rozzářit. Co jsem ale četla, je to spíš úžasné pleťové sérum a obličej po něm máte pak krásně naducaný a rozzářený.

No a o slavném HP pudru ala Make-up For Ever asi básnit ani nemusím, začíná ho být plný internet a ani mě nenechal klidnou. Brala bych spíše jeho kompaktní verzi, sypký mám totiž doma právě od Make-Up For Ever.
Jak už jsem říkala, cokoliv, co slibuje sladit barevné nedokonalosti, mě sakra láká. Tohle je pro změnu přímo barevná báze pod make-up. Opět v několika provedeních na různé typy nedokonalostí. Tady asi také podlehnu, asi určitě :)
Ráda bych vyzkoušela i nějaký korektor, ale tady bych asi prvně potřebovala vyzkoušet jeho konzistenci na živo, než bych si ho objednala. 
Tohle by měl být extra super krycí tekutý korektor. Taky mě hodně láká, ale opět bych spíše potřebovala prvně vyzkoušet osobně. 
Ombre tvářenky jsou nádherné. Určitě ji nepotřebuji, ale hrozně se mi líbí.
Další z bází, která mě láká je Pore Filler. Mám ráda Porefessional od Benefitu, ale ráda bych vyzkoušela i trošku levnější alternativu. 
Podkladová báze pod oční stíny je další položkou, kterou jsem si uložila. Mám moc ráda NARS, ale je docela drahá, takže opět něco dostupnějšího by neškodilo.
A tohle je super, hlavně pokud to bude fungovat. Už v Londýně jsem sháněla kapky od BodyShopu do make-upu, které upraví jeho odstín. Tohle je přesně něco podobného. Přidáte do make-upu a díky tomu docílíte světlejšího/tmavšího/teplejšího/studenějšího odstínu.
Fixační spreje jsou taky super věc a zrovna tento slibuje "dewy finish", takže takový ten rozzářený, božský vzhled. 
No a další báze, tentokrát s názvem "shine killer", tedy na mastnou pleť. Tu já mám ve středu obličeje, takže by se u mě taky neztratil, zvlášť, pokud by opravdu fungoval.
No a jako poslední mě zaujal tento štětec na konturování. Má super tvar, ale asi bych si ho raději prvně osahala, než bych ho objednala.

Uf! Co vy a NYX? Znáte tuhle značku? A to zaujalo Vás?

NYX zatím najdete třeba na instagramu. V průběhu dubna už ale snad budeme vědět více. 

You May Also Like

4 komentářů

  1. Já od Nyx doma nic nemám, ale hodně se mi líbí ty rtěnky. Taky mě zaujaly kapky, které upraví odstín makeupu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo, zesvětlovače make-upu jsou super nápad, rozhodně díra na trhu :)

      Vymazat
  2. Nyx mě láká, určitě si někdy něco pořídím ale není to nic z čeho bych skákala 2m vysoko. Do nového obchodu v Praze se asi jen tak hned nedostanu, mám to hold docela daleko. Každopádně mě láká taky řasenka na obočí, přesně, taky používám od Alverde a zkrátka by to chtělo něco nového. Tvářenku bych hned brala ale vím že jich nepotřebuji "sto". Spíš ten primer ve spreji by nemusela být zbytečná investice.

    OdpovědětVymazat
  3. Docela dost věcí od NYXu už doma mám, no uvidíme jestli budu potřebovat něco dalšího :D

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)