GARNIER Dvoufázová micelární voda 3v1

by - 11:51


Jak si užíváte květen? Já jsem ve čtvrtek byla v Praze na služební cestě a vyšlo nám úžasně počasí, takže to byl i takový pracovní výlet. Byli jsme s kolegou i na Žižkovské věži až nahoře na plošině, kam už přístup pro veřejnost není a byl to nádherný zážitek, mohla jsem si tak prohlédnout Prahu jako na dlani. Jen ta D1 teda stojí za to, to vám povím. No, zpět k věci! Dneska bych vám ráda ukázala jednu z novinek v našich drogeriích, která mě zlákala na vyzkoušení. Jedná se o dvoufázovou micelární vodu od Garnier. Mám svoji oblíbenou Biodermu a klasickou Garnier micelárku jsem vyzkoušet netoužila, tahle mě ale opravdu zaujala, a tak když jsem na ni v Tetě narazila v akci, přihodila jsem ji do košíku. Používám ji něco přes měsíc cca a musím říct, že se mi moc zamlouvá, i když malé výtky k ní taky mám.

Musím se přiznat, že jsem micelárních vod moc nezkoušela. Má nejoblíbenější je růžová Bioderma a ráda používám i zelenou na problematickou pleť, i když tak tak dobře neodličuje. Díky tomu, že mi Bioderma maximálně vyhovuje a vždycky jsem si ji kupovala/dostala v balení 1+1, nějak jsem neměla potřebu ji měnit. Nedávno mi ale růžová došla a dodělávám zbytek zelené, tak jsem si říkala, že je na čase doplnit zásoby a že bych teda mohla zkusit i něco jiného. 
Koupila jsem si tedy tuhle dvoufázovou krásku od Garnieru. Dobrovolně říkám, že mi Garnier nesedí, moc věcí jsem od této značky neměla a nijak v lásce ji nemám, proto mě ani nelákala jejich růžová miceálarka. Tahle mě ale dost zaujala ať už vzhledově tak právě tou dvousložkovou formou, která u micelárek rozhodně není obvyklá.
Micelárka má 400 ml a podle obalu by vám měla vydržet na 200 použití. Z počátku jsem se bála, že bude na pleti nepříjemná a že mi dvousložkové složení bude ucpávat póry, ale to se naštěstí nestalo. Spíš naopak, tahle micelárka mě velmi mile překvapila. Odlíčí mi totiž všechno, včetně řasenek, kterým se dolů moc nechce. Na pleti je příjemná, nedělá mi neplechu v podobě ucpaných pórů a pleť po odlíčení není mastná, spíš taková příjemná na dotek, nevysušená, ale vyčištěná.
Trošku problém mám s tím, že malinko lepí, ale vzhledem k tomu, že pak pleť ještě většinou čistím vodou na problematickou pleť, nebo alespoň čelo a kolem nosu, tak mi to nevadí. Asi největší "problém" mám s parfemací, ta je totiž na můj vkus docela výrazná a né, že by byla nepříjemná, ale nějak mi to k čistící vodě nesedí. Pokud moc nejste na parfemované produkty, tak si ji raději prvně očichejte v obchodě, mohlo by vám to vadit.

Jinak ji ale můžu doporučit všemi deseti, velmi mile mě překvapila a klidně bych si ji koupila znovu, protože opravdu odličuje a to je pro mě hlavní. Kupovala jsem ji v akci v Tetě za 169 Kč a momentálně je v akci každou chvíli i v DM a Rossmannech.

Znáte tuhle micelárku?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Já mám moc ráda jak klasickou micelárku Garnier, tak tu z řady Pure, tuhle jsem zatím nezkoušela, ale určitě ji vyzkoušet musím, láká mně už od doby co se objevila v prodeji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem se nechala zlákat, ale tentokrát toho nelituju ani trošku :)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)