HAVLIKOVA APOTÉKA: BIO Ranní maska (čistící)

by - 13:46


Jak se máte? Moje letošní jaro je nějaké prokleté! Jsem znovu nemocná a tentokrát jsem teda totálně přišla o hlas, jen šeptám, sem tam vydám neidentifikovatelný zvuk a v práci se mi smějí :-). Doufám, že jakmile mi tenhle bacil dá sbohem, tak budu mít na dlouhou dobu pokoj. Onemocněli jsme tak nějak hromadně celá rodina a zrovna v týdnu, kdy se máme rozrůst o nového člena, prostě když se daří, tak se daří. Ale zpět k věci. Havlíkova přírodní Apotéka teď zažívá docela boom, takže jste na ni už určitě někde narazili. V Brně nám koncem minulého roku otevřeli pidi prodejnu a já jsem si tam někdy v prosinci koupila slavnou BIO ranní čistící masku. Dneska bych vám o ní ráda napsala více.

Mám moc ráda obaly Havlíkových produktů, nejsou to klasické obaly, které vidíme všude a něčím mě k sobě táhnou, navíc nejsou přeplacáné a zbytečně obrovské. Většinu krému u Havlíka koupíte ve více velikostech. Jelikož tohle byla moje první zkušenost s touto značkou, sáhla jsem po menším (30 ml) balení.
Maska je v klasické tubě, která je tak akorát tvrdá na to, aby se z ní produkt dobře dostával. Jsem úplně alergická na super nepoddajné tuby Biodermy, které vždycky musím rozstříhat, protože v nich zbude produktu ještě na minimálně na týden, ale ven už to prostě nejde.

Zde složení a info z obalu. Maska by se měla používat ráno ihned po probuzení. Nanesete ji na pleť ve větší vrstvě, necháte působit tři minuty a poté smyjete a pokračujete vaší rutinou. Já masku nepoužívám každý den, ale spíše tak 2-3krát týdně (dost často se mi stává, že na ni zapomenu a vzpomenu si až už mažu krém).
Maska má velmi unikátní konzistenci, je taková krémovo-gelová. Aplikuji ji ráno v koupelně ve větší vrstvě (krásně se rozmazává díky svojí textuře) a většinou si mezitím skočím na WC a vyčistím zuby. Poté masku setřu vlhkýma rukama (můžete normálně smýt, ale mně to vyhovuje takto). Maska mi nádherně voní, je to takový uklidňující a relaxační vůně, jemná a hrozně mi evokuje klid. Navíc maska na pleti úžasně chladí, což je po ráno na opuchlý a čerstvě probuzený obličej super věc. Po smytí je obličej velmi jemný a hydratovaný. Trošku jsem se bála, že tím, že masku smýváte vodou, budu jako sušenka, ale ani náhodou. Mé pleti vyhovuje, neucpává mi póry ani nedělá jinou neplechu. Nevšimla jsem si ani tolik těch čistících účinků, jako spíše hydratačních.

Celkový koncept masky se mi moc líbí a za sebe ji mohu jedině doporučit. Ráno mě krásně probudí, líbí se mi vůně a pocit na pleti, která je jemná a hydratovaná. Zpočátku jsem se bála, že budu mít balení za chvilku spotřebované, ale mizí mi překvapivě docela pomalu, protože stačí trocha, které se krásně rozetře. Je to takové ranní rozmazlování, každý den by mě to asi nebavilo (navíc bych na to stejně zapomínala jako do teď), ale takhle párkrát do týdne mi to maximálně vyhovuje. Když zrovna nepoužívám ráno tuhle masku, pleť vyčistím např. micelárkou, momentálně používám okurkovou od Manufaktury, která božsky voní.

K nákupu jsem dostala ještě  vzorečky dalších krémů, mimo jiné i "Krásné slečny", která mě teda dostala natolik, že jsem si minulý měsíc koupila plné balení, takže o Havlíkovi tady ještě uslyšíte.

Máte něco od Havlíka

You May Also Like

1 komentářů

  1. že by můj první produkt od Havlíka, který vyzkouším. Maska mě docela zaujala. Já si plet čístím důkladně večer, ale přiznám se že ráno na to trošku prdím. :/

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)