NÁKUPY: DUBEN 2016

by - 9:00


Asi začnu dnešní článek stejným klišé jako vždycky, ale kam ten čas kruci letí? Vážně, duben utekl ještě rychleji, než březen, a tak jsem tu opět s nákupy za měsíc. Moc toho vlastně není, protože, když nad tím tak přemýšlím, jsem vlastně byla v obchodě snad jen dvakrát a přes město jsem nechodila z práce skoro vůbec. Taky mě skolila v půlce dubna chřipka, která mě teda vyřadila z provozu na týden - jak nebývám nemocná, tak tentokrát to stálo za to. Nějaké nákupy jsem ale stejně stihla, takže se na to jdeme podívat!

Opět je to taková všehochuť. Když tak na to koukám, vlastně jsem snad krom dvou věcí všechno kupovala proto, že mi předešlé balení došlo.
Garnier dvoufázovou micelární vodu 3v1 jsem hrozně chtěla vyzkoušet, lákala mě a když mi došla má růžová Bioderma, řekla jsem si, že to risku a koupila si ji. Byla zrovna v Tetě v akci, tak proč toho nevyužít. Používám ji asi třetím týdnem a můžu říct, že zatím jsem moc spokojená. Uriage termální vodu ve spreji jsem si koupila do kabelky, protože jsem začátkem měsíce měla příšerně vysušený obličeji s krupičkou, a tak jsem ji používala i v práci přes den. V létě bude také ideálním pomocníkem.
Tohle je trošku netradiční věc, ale nutná. Kupovala jsem ji v lékárně a přesněji je to Jarischův roztok. Jak už jsem se zmiňovala výše, na začátku měsíce jsem měla hrozně suchý obličej s krupičkou v podstatě po celých tvářích a i na čele. Stalo se mi to už jednou měsíc předtím, vždycky v období před tím. než má přijít menstruace. Je to hrozně nepříjemný, pleť pne a leskne se, ale přitom je vysušený a plná pidi drobounkých pupínků. Asi si dovedete představit, jak "skvěle" na tom pak vypadá jakékoliv líčení. Oplachuji si teď s roztokem obličej místo vody a klepu to, tento měsíc je zatím vše ok, tak uvidíme...
Došel mi také můj noční krém od L´oréalu, který jsem používala roky, tak jsem se rozhodla, že zkusím něco jiného. Opět v Tetě jsem narazila na kosmetiku Floré a zaujal mě jejich Bylinný noční krém s rakytníkovým a arganovým olejem. Píšou, že je Bio, což je fajn a moc příjemně voní. Opět ho používám cca třetí týden a zatím jsem spokojená. 
No a došel mi i čistič na štětce od Ebelin, tak jsem si ho koupila znovu, tohle je už mé asi třetí balení. Na vyčištění štětců přes týden je to super věc, jen kdyby tolik nesmrděl. 
Tuhle malou potvůrku jsem si nekupovala, ale dostala ji na vyzkoušení. Přiznám se, že bych si ji asi sama ani nekoupila, ale zajímalo mě, jestli je to jen dobrá reklama, nebo to funguje. Jedná se o sprej, který by měl bránit zápachu na WC. Docela kontroverzní produkt, taky pěkně drahý, ale ono to fakt funguje :D Takže pokud máte pár zbytečných stovek a chcete něco takového vyzkoušet, tak směle do toho!
Gel na obočí od Alverde je moje stálice, už ani nevím, kolik jsem jich vypotřebovala. Vždycky mám doma jeden v záloze, protože se docela blbě shání, ale vyhovuje mi a zatím jsem lepší nenašla. Koupila jsem si i nové kleštičky na řasy, protože prostě nic nevydrží a během měsíce/dvou přestanou fungovat. Nechce se mi investovat do dražších, tyhle jsou obyčejné z drogerie, ale zajímalo by mě, jestli je v nich nějaký rozdíl, nebo to dělají všechny, i ty dražší?...
A jako poslední tu mám oblíbené Balea odličovací ubrousky. Narazila jsem na ně v DM ve výprodeji. Krabiček mám sice už dost, ale ubrousky byly za dobrou cenu, tak jsem je vzala. Používám je na setření odličovacího oleje a vyhovují mi, jsou tak akorát mokré a nedráždí mi obličej.

A to je všechno! Co vy a nákupy v dubnu? Byly jste na ELLE Shopping Fever? Já jsem ten víkend proležela s chřipkou, takže fever jsem teda měla taky, ale trošku lepší.


You May Also Like

4 komentářů

  1. Ta micelárka Garnier mně taky hodně láká, už jsem ji držela v ruce, ale nakonec jsem odešla bez ní, že si ji koupím, až trochu zredukuji zásoby. Ale určitě si ji koupím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Me zaujala vune do zachodu, ale cena je strasna😝
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  3. Micelárka od Garnier na ní jsem se dneska dívala, ale nekoupila jsem si ji :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si teď objednala kleštičky na řasy v oriflamu, tak jsem zvědavá, jaké budou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)