NYX vs. BENEFIT báze pod make-up na vyhlazení pórů

by - 8:30


Dneska si dáme tak trošku souboj dvou bází pod make-up, které obě slibují vyhlazení či přímo "vyzmizíkování" pórů. Tou dražší je the Porefessional od Benefitu, který jsem již samostatně recenzovala a aktuálně dodělala druhé balení, což svědčí o tom, že ho mám opravdu ráda. Druhou a levnější variantou na viditelné póry je Pore Filler od NYX, který je jednoznačně levnější. Jestli ale stojí za to a vyrovná se Benefitu, tak o tom vám teď v článku povím více.

The Porefessional obsahuje 22 ml produktu a pokud ho nekupujete například když jsou v Sephoře Dny bestsellerů, tak stojí necelý 1 000 Kč. Já ho vždy kupovala právě v akci za cca 600 Kč, což je pořád slušná pálka. Naproti tomu Pore Filler obsahuje sice jen 20 ml produktu, ale v plné ceně stojí okolo 300 Kč, což už je rozhodně milejší. Já ho navíc kupovala s 20 % slevou v Douglasu.
Oba produkty slibují to samé - tedy vyplnění pórů a vyhlazení pleti tak, že její struktura bude hladká a make-up bude lépe držet a hlavně lépe vypadat. Už když jsem začala používat Benefit, tak jsem se trošku bála ucpávání pórů, ale naštěstí se mi to neděje ani s jednou z bází, což je obrovské plus. Chce to ale zkusit, každá pleť je jiná. 
Obě báze se prodávají ve vymačkávacích trubičkách, což je rozhodně super způsob balení, nemusíte nikam sahat, prostě si jen vymáčknete, kolik produktu potřebujete.
Já používám tento typ bází pouze v okolí nosu, kde mám viditelné póry. U obou bází je velká výhoda toho, že vám stačí opravdu špendlíková hlavička produktu, který následně rozetřete a máte vystaráno. U obou platí, že čím více produktu si na obličej napatláte, tím spíš hůře. V menší vrstvě skvěle fungují, ale ve větší už to není ono a mají pak tendenci trošku cuckovatět. 
VLEVO PoreFiller, VPRAVO the Porefessional
A jak si tedy báze vedou? Musím říct, že mi vyhovují obě dvě a mám jen malé výtky co se konzistence týče. Porefessional je mnohem více krémovější a má krásnou, jednotnou strukturu. Již několikrát jsem se přesvědčila, že jde nanést i na make-up, póry zase vyzmizíkuje a make-up zůstane pořád stejně netknutý, u Pore Filleru bych se toho trošku bála. Jak můžete vidět na obrázku, báze je totiž taková spíš hrudkovitá, není to "krém". Již při vymačkávání z trubičky si dávejte pozor, protože báze tak nějak divně "plive" ze začátku, než vymačkáte přebytečný vzduch, pak už to jde lépe, ale stejně vám leze spíš takový "provázek", než že vymáčkete prostě trošku "krému". Jinak se roztírá ale velmi dobře, nehrudkovatí na pleti a chová se stejně, jako Porefessional. Obě báze vám vydrží dlouho, protože jich stačí troška.

Pokud tedy sháníte nějakou bázi na vyhlazení pórů, můžu vám doporučit obě dvě. Porefessional mi sice sedí tak nějak komplexně více, ale zase je o dost dražší. K NYX mám výhradu pouze v konzistenci a v nadměrném množství vzduchu v balení, které pak hrozně prská všude kolem a ze začátku dost plýtváte produktem. V efektu se však chovají na mé tváří stejně a NYX je cenově mnohem dostupnější.

Používáte nějakou bázi na vyhlazení pórů?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Já mám celkem značně viditelné póry ale žádný takovýto produkt nepoužívám. Používám normální krém od For Life & Madagy a na to si ještě dám Olay fluid po kterém make-up vypadá mnohem lépe a pleť nezhoršuje. Dříve jsem zkoušela od UMA cosmetics a NYC ale to mi nevyhovovalo, také Maybelline Baby skin, jenomže tyhle přípravky obsahují moc silikonu a to já na svoji aknózní pleť nechci používat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já naštěstí silikony snáším docela dobře, ale je fakt, že pár bází mi taky už nesedlo a že je nepoužívám úplně každý den, protože pupínky se mi dělají taky, potvory ne a ne zmizet

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)