RIMMEL Super Gel lak - 032 Cocktail Passion

by - 20:41

Ahojky!
Dneska vám ukážu jednu z novinek v sortimentu Rimmelu - gelové laky na nehty. Okukovala jsem je v drogerii již delší dobu, ale 150 Kč nebo kolik stojí barevný lak + potřebujete ještě gel, to se mi za ně zas tak dávno nechtělo. Pak jsem narazila na akci lak+gel za asi 160 Kč a to už bylo rozhodně příjemnější. Takže jsem si vybrala barevný lak v odstínu 032 Cocktail Passion a těšila se, až se vrhnu na zkoušení. No a jak to dopadlo, to vám povím v následujících řádcích :-)

Toto dvojbalení barevného laku a gelu ještě stále potkávám v drogeriích v různých barevných variantách, takže pokud plánujete laky kupovat, určitě se po něm podívejte ať zbytečně neutrácíte.
Laky se nemusí nijak zapékat, ani nepotřebujete další věci, prostě nejprve nalakujete barevnou vrstvu (já dávám dvě) a poté nehty přetřete gelovým lakem a necháte zaschnout. Já jsem docela rozmazlená Sally Hansen urychlovačem schnutí, takže to chtělo trošku trpělivost, ale přeci jen byl gel poměrně rychle suchý, pak zůstal ještě nějakou dobu měkčí.
Obě lahvičky jsou poměrně velké, já si nehty na rukou zase tak často nelakuji, takže bych možná i ocenila menší balení laků na nehty, pak je mi líto, když mi lak vyschne a nestihnu jej spotřebovat. 
Co se mi u Rimmel laků moc líbí, je jejich aplikátor. Štetečke je totiž hustý, krátký a hlavně široký. Skvěle se mi s ním pracuje, pokryje celý nehet a lakování je s ním rychlovka. Nesnáším tenké, dlouhé a moc pružné štětečky, vždycky si s nimi akorát lak rozpatlu všude kolem. Co se struktury laků týče, jsou oba trošku hutnější, než klasické laky, ale na to jsem od těchto "gelových" laků bez lampy zvyklá. Chce to však s nimi pracovat trošku rychleji, jinak pak opravit už moc nejdou. 
Barevný lak mi neflekatěl a ve dvou vrstvách měl stoprocentní krytí, asi bych zvládla i tu jednu vrstvu, ale chtěla jsem vyzkoušet lakování podle návodu, kde byly psané dvě vrstvy. Co se výdrže týče, tak tady jsem také maximálně spokojená. Na fotce je lak na mých nehtech přesně týden a je to focené po tom, co jsem zasázela několik kytek do květináčů a vyplela velký záhon mrkve a petržele.
Čekala jsem, že se mi lak sloupe, ale malinko se odštípl na jedno prstu a to ještě tak nepatrně, že se s tím dalo normálně fungovat a nebylo to poznat. Byla jsem z toho velmi mile překvapena a laky určitě můžu doporučit. Minimálně tento odstín se velmi pěkně lakuje a vydrží. Pro ty z vás, kteří jako já moc lakování nemusí a nebaví je to, je varianta, kdy lak vydrží týden v pohodě "za provozu" (myla jsem si hlavu, nádobí, koupala se normálně) naprosto vyhovující. Lak bych na nehtech klidně nechala i déle ale nelíbí se mi odrosty byť třeba jen malinké. 

Odlakování jde také vcelku snadno, jen je potřeba tamponek s odlakovačem nechat chvilku přiložený, potom ale lak krásně setřete.

Co vy a laky na nehty? Jaké máte rádi?

You May Also Like

2 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)