CLARINS Lip Pencil 01 Bay Rose

by - 9:00


Ten čas vážně letí jak blázen, půlka prázdnin je už skoro fuč a počasí si teda taky ještě nevybralo, které že to vlastně roční období je. Doufám, že vám to nekazí náladu a užíváte si prázdnin jak nejlépe umíte. Já je trávím vesměs pracovně, ale i tak se najde vždycky čas na trochu volna. V dnešním článku bych vám ráda ukázala jednu z mých asi čtyř konturovacích tužek na rty. Nevím jak vy, ale jelikož nosím spíš nude odstíny rtěnek, tak konturky vlastně skoro nepoužívám a nebo jen když si s líčením chci fakt vyhrát. Doma tak mám vážně asi tři nebo čtyři výrazné konturky od Essence na tmavší a barevné rtěnky, jo a jednu růžovou. Když jsem loni v rámci červnového festivalu slev ve Fann parfumerii šla pro Clarins stíny v krásném tyrkysovém odstínu, do oka mi padla takto konturovací tužka na rty v nádherné neutrální až nahnědlé barvě. Neodolala jsem a pořídila si ji, ačkoliv její cena je teda trošku někde jinde, než u konturek Essence. No a jak jsem s ní spokojená?

Vezmu to pěkně popořadě a musím pochválit to, jak krásné má tužka balení. Elegantní, jednoduché a prostě pěkné. Sice všichni víme, že důležitý je hlavně obsah a ten vzhled až tak ne, ale i tak, když se na něco dobře kouká, dělá vám to o to větší radost, nebo ne?
Konturku jsem si vzala v neutrálním odstínu s názvem 01 Bay rose. Jak vypadá uvidíte za chvilku na dalších fotkách. Co se týče konzistence, tužka je na rtech neuvěřitelně příjemná. Není příliš měkká, ale není to ani tvrďák, kterým byste si do rtů barvu přímo vryli. Velmi dobře kreslí, je krásně pigmentovaná, nedrolí se a nerozpíjí. Na rtech po chvilce jakoby "zaschne" a drží. Jelikož se mi barvička moc líbí, občas ji nosím jen tak, třeba přetřenou lehce jen bezbarvým leskem. Pokud ji nanesu na celé rty, neztahuje je, sice to není balzámek, ale nemám na rtech nepříjemný pocit.
A tady už samotná barvička, která je něco mezi nude růžovou až do hněda. Na mých rtech, které dělá přesně ten efekt ala "mé rty, ale lepší". 
Tužka je klasicky ořezávací, což bych možná ocenila spíš vysouvací, ale rozhodně jí to neubírá na dobrém dojmu, který u mě zanechala. V podstatě jediné, co jí mohu ještě "vytknout" je její vyšší cena, která se pohybuje okolo 300 Kč, pokud se dobře pamatuji (měla jsem však slevu). A možná, pokud jste světlejší typy, tak na vás nebude neutrální, ale už docela tmavá. Světlejší myslím Clarins nedělá, nebo alespoň loni jsem ve Fann žádnou neviděla.

Tak co? Používáte konturky na rty, nebo stejně jako já jen u některých rtěnek?

You May Also Like

1 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)