MAKE UP FOR EVER - HD High Definition Powder

by - 8:30


Tak tu máme zase čtvrtek a vypadá to, že po té kose, co byla minulý týden se nám o slovo hlásí konečně znovu léto. V dnešním článku Vám ukážu jeden velmi slavný sypký pudr od Make Up For Ever - HD High Definition Powder. Kupovala jsem si ho už někdy na začátku roku k narozeninám a byla jsem velmi zvědavá. Prodává se jak v kompaktní verzi (která je často srovnávaná s NYX pudrem), tak právě v této sypké verzi, po které jsem nakonec sáhla já. Pudr je transparentní, takže sedí každému odstínu pleti. No a jak jsem s ním spokojená?

Vždycky, když si kupuji něco "high end", dělám si takový svůj průzkum. Vzhledem k tomu, že jsem od malička byla vedená spíš k šetření a přemýšlení o tom, za co utrácet, většinou mi ty vyšší částky jsou pořád líto a rozmýšlím si, za co jsem ochotná je utratit a za co ne. Po tomto pudru jsem pokukovala už hodně dlouho, navíc jsem na něj četla dobré ohlasy, takže jsem se nakonec ukecala, i když se mi pořád zdá taková pálka za pudr dost. Jen jsem se bála, abych nelitovala.
Jak už jsem zmiňovala, dá se koupit jak v sypké verzi, kterou jsem si pořídila já, tak v kompaktní. Na rozdíl od drogérkových pudrů má tento sypký velmi dobře udělaný obal, takže se nemusíte bát s ním cestovat. Měla jsem jednou nějaký od Oriflame a neustále jsem měla taštičku a všechno okolo jako od mouky, to nesnáším.
Na první pohled je však balení identické s jinými sypkými pudry - prostě šroubovací kalíšek s obsahem 8,5 gramu.
Před první použitím je na pudru ochranná blanka, kterou jen strhnete a můžete začít zvesela pudrovat.
Jednoznačně musím říct, že pudr má nejlepší balení, jaké jsem u sypkých pudrů viděla. Blanka, přes kterou jde samotný pudr ven je krásně pružná a jemná, tvar víčka navíc zaručí, že jakmile pudr zavřete, nevysype se vám a nevybuchne na vás při další otevření. Nesnáším tu mřížku s mega otvory, přes kterou nic nenaberete a tudíž si pudr musíte nasypat do víčka a skončí většinou zapudrované všechno kolem, kromě vašeho obličeje.
Co se samotného pudru týče, podle recenzí co jsem tak četla ho prostě buď milujete a nebo nesnášíte. Já se řadím mezi tu první kategorii. Ač jsem se toho bála, naprosto jsem mu podlehla. Je velmi jemný, jeho textura je opravdu unikátní, až jakoby silikonová, sametová. Na pleti krásně sedí, ale nedělá tvář od mouky, je opravdu transparentní a co mi vyhovuje nejvíc - make-up zafixuje tak, že fakt drží. Neměla jsem dobrou zkušenost s jinými sypkými pudry, prostě mi nedržely make-up a vždycky jsem se vrátila k Bourjois Healthy Mix v kompaktní verzi. Tenhle pudr, to je jiná liga. Ve dnech, kdy se mi pleť tolik nemastí mi stačí samotný, jindy ještě zmíněným Bourjois přepudruju trošku T-zónu a je hotovo. Žádná vrstva na obličeji, jen nádherně jemná, zmatněná a zafixovaná pleť. 

Můj verdikt tedy zní, že ačkoliv je drahý jako čert (stojí okolo 1 200 v Sephoře, ale kupovala jsem ho se slevou), nelituju ani koruny a opravdu jsem si ho zamilovala.

Co vy a sypké pudry, používáte? A jaký je váš oblíbený?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)