SIMPLE Kind to Skin Replenishing Rich Moisturiser

by - 10:43


Jak si užíváte srpen? Loni jsem ty čtyřicítky dva týdny v kuse sice proklínala (ať žije sauna v MHD), ale letos je teda taková kosa, že jsme minulý týden na chatě museli zatopit! O tom, že jsem si letos neužila skoro vůbec bazénu ani nemluvím. Ale co už, stejně s tím nic nenaděláme, tak si zkouším užívat zbytek léta i tak. Pro dnešní článek jsem si pro vás připravila krém, který jsem kupovala v Londýně. Navnadila mě na něj Shani Grimmond. Jedná se o krém od značky Simple. Měl by být vysoce hydratační a prostě super. Jelikož jsem měla rozdělané nějaké další krémy, tak jsem s ním čekala, až vše dopatlu. Je to tak měsíc, co jsem krém začala používat ráno pravidelně, a proto bych vám ráda sepsala své dojmy z něj. Tak jdeme na to!

Značka Simple se asi nejvíce proslavila svými odličovacími ubrousky, které jsem nezkoušela a ani mě po pravdě nějak zvlášť nelákají. U britských youtuberek ale vídám poměrně často i další produkty, jako micelární vody atd. Tento krém jsem viděla pouze i Shani a ta je z Austrálie. Má ale velmi suchou pleť a vzhledem k tomu, že ta moje je poslední dva měsíce šíleně tvrdohlavá a fakt si každou chvíli dělá co chce a nejlépe přesný opak toho, co dělala týden předtím, jsem si říkala, že je nejvyšší čas vyzkoušet, jak moc hydratační tenhle krém je. 
Co se mi na krému opravdu moc líbí je fakt, že jeho obsah je 125 ml. To už poznáte, jestli krém něco dělá nebo ne, navíc Vám vydrží. Jeho cena byla něco okolo 7-8 liber, což při současném velmi nízkém kurzu libry je opravdu skvělý poměr množství/cena. 
Balení je moc pěkné, nemusíte do něj sahat rukama, což je fajn, ale jelikož, ač je krém hodně hydratační, takže byste spíš čekali něco hutného, je tekutější, je potřeba si trošku zvyknout na dávkování. Ze začátku jsem si z lahvičky vždycky vytlačila zbytečně moc krému, teď už to umím odhadnout.
Vyhovuje mi tekutější textura, nemám ráda krémy, které musíte půl hodiny vmasírovávat do pleti. Tohle je spíš takový krémový gel - krásně se rozetře, velmi snadno se vsakuje a nezanechává mastný filtr, takže se hned můžete jít líčit. Já ho používám každé ráno a pleť je po něm nádherně jemná, nevysušená a bez "lesk jako blesk" efektu. Make-up na něm necuckovatí, neflekatí. 
Hydratuje velmi pěkně, není skoro vůbec parfemovaný, to může být pro někoho také velké plus. Velmi jsem si ho oblíbila a jakmile budu mít možnost, koupím si další. Krém seženete v různých variantách, já jsem si vzala "rich" tedy ten nejvíce hydratační a ač mám občas mastnou pleť a docela dost, tak mi nedělá na obličej neplechu, spíš naopak, pěkně vše srovná. 

Za sebe ho můžu jen a jen doporučit. Jediné, s čím jsem měla trošku problém bylo to dávkování, protože tím, jak je krém snadno roztíratelný, ho stačí opravdu trošku. Na to jsem si ale snadno zvykla a už vím, jak moc lahvičku zmáčknout, aby mi nevytekla půlka na ruku.

Znáte značku Simple?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Znám ji, jelikož kolem ní chodím skoro každý týden a furt přemýšlím zda pořídit a nebo ne. Tak uvidíme :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)