TREND IT UP - COLORS SELECTION Paletka 020

by - 11:54



Krásný čtvrtek!
Pokud patříte mezi ty šťastné, kteří mají právě podzimní prázdniny, tak vám upřímně závidím, protože já už se nemůžu dočkat zítřejšího volna. I když ty týdny letí hrozně rychle, před chvíli skončilo léto a teď už bude listopad? Pokaždé se divím, ale pokaždé mě to taky překvapí. No nic, zpět k věci - dneska vám představím paletku od značky Trend It Up, kterou nově najdete v DM drogeriích. Určitě jste ji už zaregistrovali, docela dost se teď mluví o lacích a dalších produktech, protože tahle značka nevypadá vůbec špatně. Já jsem si pro začátek pořídila tři produkty - bázi, gel na obočí a paletku. No a dneska vám ukážu právě onu paletku očích stínů. Prodává se v několika barevných variantách, já jsem sáhla po pro mne podzimních barvách a mám tak číslo 020.

Značka nabízí opravdu velké množství produktů, většinou v několika variantách. Slyšela jsem chválu i na make-upy, pudry či rozjasňovač. Zlákat jsem se ale nechala prozatím jen na rozjasňující bázi, kterou jsem původně chtěla jen vyzkoušet, ale poté, co jsem ji zkusila jsem ji prostě mít musela. Gel na obočí má super kartáček, proto jsem ho vzala, ale hlavně jsem šla pro paletku očních stínů, která mne zaujala hned jak jsem ji poprvé uviděla na netu.
Paletka mě zaujala hlavně svým barevným složením. Jsou to totiž přesně moje podzimní barvy.
Co se obalu týče, je naprosto obyčejný, ale plně funkční, pevný a líbí se mi, že je i dobře skladný. Součástí je i oboustranný pěnový aplikátor, který teda používám maximálně na rozjasnění vnitřního koutku.
Barevně je paletka laděná do vínovo-hnědných barev. Je celá třpytivá, matnou zde nenajdete, i když poslední a nejtmavší odstín zas tolik třpytek nemá, Co se konzistence týče, stíny jsou pěkně máslové, trošku více práší, zejména nejsvětlejší stín. Obecně bych řekla, že čím tmavší stín v paletce, tím o něco více kvalitnější a méně opadávající. Nicméně není to nic hrozného, prostě štetěček víc oklepu.
Co se mi ale líbí moc je právě barevné složení paletky. Nejraději mám prostřední dva stíny, U paletek z drogerie mám občas problém s tím, že většinou všechny stíny na očích vypadají pak stejně. Tato paletka mi to nedělá, prostě poznáte, co zrovna na očích máte. 
Musím říct, že jsem si ji velmi oblíbila, mile mne překvapila a vlastně jí nemám co vytknout. Do puntíku splnila má očekávání. Pod každé oční stíny používám bázi, bez ní jsem stíny nezkoušela, ale na víčkách mi vydrží stejně jako stíny třeba od Too Faced, třpytky neopadávají, nedrolí se. 

Paletka stojí okolo stovky a já ji můžu rozhodně doporučit. Jako není to nejlepší paletka na světě a pokud jste spíš na matnější odstíny, tak to nebude nic pro vás. Pigmentace, konzistence a výdrž je ale, zvláště v porovnání s cenou, naprosto dokonalá.

A ještě jeden tip pokud jste z Brna - dnes ve Vaňkovce proběhne NightShopping, takže máte možnost koupit paletku či cokoliv od značky Trend It Up se slevou. 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Pěkné odstíny, takové abízí i moje oblíbená od Makeup Revolution na kterou nedám dopustit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem nad touto paletkou přemýšlela, ale já si včera pořídila lak na nehty a rtěnku :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)