NÁKUPY: BŘEZEN 2017

by - 8:30


Sice poněkud pozdě, ale přece, bych vám ráda ukázala březnové novinky, které se mi doma nakupily. Opět je to všehochuť jak dekorativní kosmetiky, tak péče o pleť a o vlasy. Poměrně dost věcí je i pro mne novinkou, protože jsem si je pořídila poprvé a sama jsem zvědavá, jak mi sednou. Tak se na to jdeme mrknout!

Zde jsou všechny produkty, které jsem si během března pořídila. Jelikož tento článek píšu s větším časovým odstupem než normálně, už jsem všechny produkty stihla vyzkoušet, takže alespoň ten prvotním dojem Vám můžu napsat hned. 
A začneme produkty z dekorativní kosmetiky. Objednala jsem si gelovo-pudrové stíny Milani z kolekce Bella a to v odstínech 03 Bella Cappuccino a 16 Bella Champagne. Stíny jsou moc pěkné, dobře se s nimi pracuje a klidně bych si pořídila další odstíny. Při objednávání stínů jsem si konečně koupila také slavné L.A. Girl korektory a to ve žlutém a oranžovém odstínů, na korekci mých tmavých kruhů pod očima. Zatím je zkouším, je to hodně o zvyku, jelikož jsou velmi pigmentované, je nutné zapracovat je do pleti, aby vše vypadalo co nejpřirozeněji. 
Moji nejlevnější a v poslední době také nejoblíbenější řasenku jste mohli vidět v článku poměrně nedávno, nyní je v DM v akci za nějakých 55 Kč, takže vřele doporučuji zamířit ke stojanu Miss Sporty! A jako poslední jsem si koupila další (už aspoň desátý) Catrice korektor. Miluju ho, jen je potřeba vytrvat, protože je pořád vyprodaný (stejně jako make-up). 
Možná jste si už všimli, že Loreal má novou kolekci laků na nehty. Kromě toho, že se mi šíleně líbí to balení, mají i nádherné barvy. Já jsem tyto laky viděla před nějakou dobou u zahraničních blogerek a hrozně se těšila, až dorazí k nám, momentálně mám už dva, ale v březnu jsem si pořídila jemný, béžový odstín s číslem 116 cafe de nuit
A koupila jsem si nové houbičky na make-up od Real Techniques. Ta moje už bohužel dosloužila, a tak jsem si vyhodila i s prvním Beauty Blenderem. Sedí mi obě, ale RT je prostě za příznivější cenu, navíc se mi líbí zkosená hrana, která mi u BB chybí.
Jak asi víte, poslední rok a něco mě trápí (trápilo) akné, které se nyní o dost zlepšilo (ťuk ťuk). Co mě ale teď trápí, jsou červené flíčky, kterých se snažím zbavit prozatím sérem od Clarins, objednané mám také od Kiehls. Dost prý pomáhá i používání opalovacích krémů, minimálně na to, aby nevznikaly flíčky další, takže jsem si pořídila Eucerin SPF 30 opalovací gel na mastnou pleť. Už v únoru jsem si objednávala kávový oční krém od značky 100 % Pure, který mi byl doporučen na silné kruhy pod očima. Došel mi však až v půlce března, takže zkouším chvíli a uvidíme po delší době. No a jako poslední tu mám hydratační podkladovou bázi pod make-up od Nivea, která je překvapivě moc příjemná a na moji momentálně dost vysušenou pleť sedí. 
Od Ryoru zkouším gel na zpomalení růstu chloupků, na který jsem slyšela samou chválu. A co jsem si oblíbila moc je tónovací krém od Dove. Neflekatí a dělá velmi přirozenou, lehce opálenou barvu, přesně to, co jsem chtěla a zatím jsem spokojená moc. 
Neodolala jsem ani novým maskám od Loreal, které mě zaujaly už u zahraničních blogerek. Pořídila jsem si tu červenou, rozjasňující a zatím to vypadá dobře, uvidíme opět po delší době. 
A jako poslední tu mám dva produkty na vlasy. První je také novinka - šampon od Loreal z řady Botanicals. Vzala jsem si verzi hydratační pro barvené vlasy, používám ho asi třetí týden a zatím jsem spokojená. Co jsem si pořídila jako alternativu laku na vlasy, je sprej pro texturu vlasů od značky Matrix. Je to takový lehčí lak, který vlasům dodá takový ten "rozcuchanější" objem. 

A to je vše! Tento víkend proběhla Shopping Fever, koupili jste si něco pěkného? Já jsem využila akorát online slevu u Kiehls a objednala si již zmiňované sérum, k němuž byly na výběr 4 miniatury a tři vzorky, Dojít mi má zítra, tak se moc těším. 

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tu červenou masku od Lorealu chci vyzkoušet a ten kávový krém od 100% Pure mě docela taky láká :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenku Miss Sporty a krém Nive jsem měla a za mě celkem ok za tu cenu

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé nákupy.. jsem zvědavá co řekneš na L.A korektory, já o nich uvažuji dlouho a teď mi došel žlutý od Missha.. a nutně potřebuji nový.. a nebo možná zkusím jinou značku. Uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Letos v březnu jsme potřebovali nakoupit hlavně látkové rolety, protože už nutně potřebujeme vyřešit stínění v domácnosti. Tak jsme investovali do nich. Na druhou stranu se nám teď poměrně docela slušně daří, takže to nebyla taková ta investice, kvůli které bych se musela nějakým způsobem limitovat. A to je fajn.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)