TOO FACED Papa Don't Peach tvářenka

by - 13:42


Doufám, že si užíváte volna a odpočíváte, venku je po delší době opravdu pěkně, tak snad to chvíli vydrží. Dneska bych Vám ráda ukázala tvářenku, kterou jsem si pořídila v únoru téměř okamžitě, jakmile se k nám dostala a velmi jsem si ji oblíbila. Jedná se o tvářenku Papa Don't Peach od Too Faced. Od této značky jsem doposud vlastnila dvě paletky očních stínů, takže jsem byla zvědavá, jaká bude tvářenka.

Jak možná víte, loni v květnu značka Too Faced přišla s limitovanou paletkou očních stínů Sweet Peach, kterou jsem si stihla pořídit a zamilovala si ji. A protože jsem nebyla jediná, která si ji oblíbila, Too Faced paletku zařadil do stálé kolekce a spolu s ní do této broskvové řady přibyla také tvářenka, paletka s tvářenkou, bronzerem a rozjasňovačem, a v neposlední řadě také Creamy Peach Oil LipGloss
Já jsem neodolala tvářence a lesko-olejům na rty, ale o tom Vám povím zase někdy jindy. Dneska se zaměřím na tvářenku, která má stejný kovový obal a design jako paletka očních stínů. Too Faced má typické obaly, rozverné, hravé a prostě své a jinak tomu není ani u Sweet Peach řady. Všechny produkty také voní po broskvích a pokud jste někdo jako malý měl broskvovou Barbie od Mattela (ještě byla jahodová), tak to voní přesně tak.
Chápu, že ne všem se tyto obaly můžou líbit, takže vzhled nechám čistě na posouzení každého a zaměřím se pouze na funkčnost a praktičnost balení. Obal je kovový, což se mi líbí, protože se dobře udržuje čistý. S čím mám trošku problém jsou panty u víčka, které mi přijdou trošku vyviklané, tak se bojím, jak dlouho vydrží (zatím drží). Tvářenka obsahuje i zrcátko, které je použitelné. Nejvíc se mi ale líbí samotná pánvička s produktem, protože je pěkně velká a dobře se nabírá větším štětcem. Reliéf se mi také moc líbí a vždycky je mi hrozně líto ho porušit.
Tvářenka má broskvovou barvu se zlatým třpytem a vypadá nádherně na tvářích. Dodá jim lehkou barvu i zdravý lesk, ale přitom nejste hned jako disko koule. Přesně takovou barvu mám nejraději na jaro, přirozenou, ale přesto svěží.
Slevo vidíte nerozmazanou tvářenku, vpravo rozetřenou. Pigmentace je skvělá, přesto se s ní dobře pracuje (vysoká pigmentace je někdy spíš na škodu, protože pak jen ťupnete a hned jste jak Marfuška). Na tvářích mi vydrží celý den ve stejném stavu. Třpyt je velmi jemný, takže vám nikde žádné třpytky neopadají.
Já jsem s tvářeknou maximálně spokojená a kromě toho trošku vyviklaného zavírání (což může být pouze vadný kus) jí nemám co vytknout. Tvářenku a zbytek produktů od Too Faced seženete v Sephoře. Já jsem ji kupovala přes e-shop v době, kdy probíhaly akce, protože v brněnské pobočce Sephory se Too Faced neprodává.

Máte nějaké produkty z řady Sweet Peach?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Mám tu paletku a ta je skvělá, ostatní produkty mě až tak nelákají, ale třeba začnou :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo je to zrádný, taky něco nechci a rozhodně nepotřebuju a pak bum...:D

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)