MAYBELLINE MASTER Strobing Liquid Highlighter - light

by - 16:13

V dnešním článku bych vám ráda ukázala jednu z novinek, které jsem si koupila začátkem června v DM drogerii. Po delší době jsem zabrousila ke stojanu Maybelline, kde mě zaujalo hned několik produktů, které vám postupně na blogu ukážu. Dnes přišla řada na produkt, který se dle mého velmi hodí k létu a sluníčku. Nevím jak vy, ale já jsem rozjasňovačům přišla na chuť poměrně nedávno a používám je v klasické, pudrové formě. Tekuté produkty moc v lásce nemám, nebo spíš neměla jsem. Změnilo se to až s MASTER Strobing Liquid Highlighter od Maybelline, o kterém dnes bude řeč.

O tom, že má Maybelline ve stojanu novinky jsem věděla. Již před delší dobou chodily balíčky blogerkám či vyskakovaly reklamy na YouTube, nic mne ale nezaujalo. Maybelline nabízí tento tekutý rozjasňovač i v tuhé formě, tu jsem věděla, že rozhodně nechci a ani jsem ji v drogerii nezkoušela. Tekutý mne ale zaujal. K dostání je ve dvou barvách - "light", kterou jsem si pořídila, a potom v tmavší, bronzové verzi. Jakmile jsem ho vyzkoušela z testeru, bylo jasné. že poputuje do košíku.
Rozjasňovač se prodává v klasické tubě, která se vzhledově velmi líbí. Nepůsobí tak "lacině" drogérkově a má ideální velikost "tak akorát". Balení obsahuje 25 ml produktu, což je na rozjasňovač poměrně dost, protože ho stačí opravdu maličko, jak sami uvidíte níže. 
Co se textury týče, je krémová (spíše hustší, dobře se roztírá), velmi jemná a vysoce pigmentovaná. Bála jsem se, aby produkt nehrudkovatěl, což se mi u krémových produktů stává a právě proto je moc v lásce nemám. Naštěstí se nic podobného nekonalo. Rozjasňovače stačí velmi malá kapka, asi jako špendlíková hlavička. Rozestřu si ho mezi prsty a naťupkám na tváře. Čím více ho rozetřete, tím jemnější bude. Můžete ho také trošku přimíchat do make-upu, to jsem zatím nezkoušela, trošku se bojím, že se svojí mastnější pletí budu jako disko koule.
Zde je rozetřená jedním tahem velmi malá kapka produktu a jak můžete vidět, je opravdu vysoce pigmentovaný (jde však rozetřít do velmi jemného efektu, který se mi líbí mnohem více, než ten opravdu super lesk, který propagují hlavně zahraniční youtuberky). Vypadá nádherně na pleti a zvlášť teď v létě. Obličeji dodá zdravý vzhled a tu správnou jiskru. Během dne nijak nehrudkovatí a nemizí z obličeje. 
Zde produkt po důkladném rozetření. Barvou mi připomíná můj oblíbení Make-Up For Ever rozjasňovač, který jsem vám ukazovala už několikrát na Instagramu. Mimochodem, aktuálně je v Rossmannech na celou značku Maybelline sleva, takže pokud po něčem pokukujete, máte super možnost pořídit to za lepší cenu.

Pořád jsem přemýšlela, co bych tomuto produktu vytkla a nic mě nenapadlo. Je to asi první krémové věc, kterou jsem si opravdu oblíbila a sedí mi. Vyhovuje mi jak texturou, balením, výdrží i pigmentací a za sebe ho můžu jedině doporučit. Přesně si už nepamatuji, kolik stojí, ale bylo to myslím něco přes 200 Kč, což se může zdát více, ale zase balení vám vydrží roky, pokud se v něm nebudete koupat. Zkuste si tester a uvidíte, jak malé množství produktu stačí ke krásnému efektu.

Co vy a rozjasňovače, používáte je? 

You May Also Like

7 komentářů

  1. Rozjasňovače nepoužívám, ale tento se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, ten odstín! To je fakt pecka, já právě na tekuté rozjasňovače vůbec nejsem, takže jsem zatím chodila kolem tak nějak bez povšimnutí, ale vypadá fakt super :)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na léto je skvělý, dodá obličeji šťávu i jen tak sám o sobě :-)

      Vymazat
  3. Na rozjasňovače jsem nikdy moc nebyla, až poslední dobou jsem se zamilovala do limitovanéo rozjasňovače Estée Lauder.
    Tento od Maybelline se mi moc líbí, ale s mojí mastnou pletí, mu moc šancí nedávám. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám také mastnější pleť, ale je pravda, že na lícních kostech teda ne, spíš klasicky T-zóna

      Vymazat
    2. Takže na lícní kosti se moc nehodí ? Já jsem právě hledala nějaký rozjasňovač a tenhle se mi docela líbí , a chtěla jsem si ho koupit a ho malinko dát na lícní kosti

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)