NÁKUPY: ČERVEN 2017

by - 8:30

Se značným zpožděním, ale řídící se heslem "lepší pozdě, jak nikdy", jsem tu pro vás s novinkami za červen. Sice už je pomalu čas na novinky za červenec, ale prostě nějak nebyl čas, však to znáte. Novinky, které se mi nakupily za červen, jsou vcelku skromné, za červenec to bude horší, doplňovala jsem zásoby na dovolenou, no však uvidíte...Teď se ale jdeme mrknout na to, co nového jsem si pořídila či dostala ještě před začátkem prázdnin!

V červnu jsem byla tak zasekaná, jelikož jsme doma rekonstruovali, že jsem vlastně ani neměla čas jít do obchodu, což mé peněžence rozhodně nevadilo. 
Jako první tu mám online nákup ze stránky BeautyBay, ze které nakupuji velmi ráda a i doručení je rychlé. Konečně jsem tak měla možnost vyzkoušet stíny Make-Up Geek, které jsou skvělé a určitě je uvidíte v samostatném článku. Neodolala jsem i dvěma produktům značky The Ordinary, která aktuálně zažívá boom a já se ani moc nedivím. Je cenově velmi dostupná a chválená. Prozatím jsem vzala profláknutý High.Adherance Silicone Primer a Caffeine Solution 5 % + EGGG (určeno na otoky a tmavé kruhy pod očima). Aktuálně mám na cestě další tři produkty, na které se moc těším.
Na Instagramu jsem adoptovala velmi slavný a velmi chválený Tarte Shape Tape korektor a musím říct, že jsem si ho naprosto zamilovala. Je skvělý a o to horší je fakt, že se u nás nedá sehnat! Při nákupu v Zootu jsem dostala cestovní balení Batiste šamponu, který miluju, takže jsem jen zajásala.
No a poslední kosmetický nákup tu mám z mé návštěvy DM. Neodolala jsem a vzala si na zkoušku Fit Me Matte Poreless make-up. Zkoušela jsem ho zatím pouze dvakrát, ale špatně rozhodně nevypadá. O Master Strobing Liquid jsem vám už psala i článek. Tento tekutý rozjasňovač je naprostá bomba. A skvěle mi sedí také nový řasenka od Maybelline the Colossal Big Shot Volume.
Do košíku jsem přihodila i osvěžující bodu na obličej s vůní kokosu od Balea. Mám tyto vody hlavně v létě velmi ráda a pokud je navíc ještě s kokosem, většinou neodolám. K dostání je ještě ve verzi bazalka+limetka.
A jako poslední tu mám set na manikúru a pedikúru z Lidlu. Zatím se s ním učím, ale vypadá to, že kamarádi budeme. 

A to je všechno! Jaký byl váš červen, pořídili jste si něco pěkného?


You May Also Like

3 komentářů

  1. Pěkné nákupy. Suchý šampon od Batiste by mě taky potěšil a nejvíce mě zaujala sada na manikúru a pedikúru. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nákupy stín od Makeup geek vypadá skvěle, budu se muset mrknout více na tuto značku. Batiste v mini balení mi vyhovuje nejvíce, protože si ho mohu vzít když někam jedu a navíc ten ve velkém balení bych ani nevypotřebovala, třešňový jsem ale ještě neměla. Ani já se do obchodů moc nedostala takže jsem alespoň ušetřila.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezke ;) Ja si ted koupila tento satek https://www.kupujem.cz/satky-a-saly-1/satek-beata-oranzovozeleny-b7.html a jsem z neho nadsena. Obecne takovyto typ barevnych veci na leto proste miluju! Lenka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)