NÁKUPY: SRPEN 2017

by - 8:30

Tak tu máme oficiálně říjen a já jsem tím pádem v ještě větším skluzu s tímto článkem, než jsem předpokládala, ale tak snad mi to prominete. Dneska vám ukážu svoje srpnové nákupy, které se nesly v duchu dokoupení potřebných věcí na dovolenou a po dovolené. Je to taková všehochuť novinek i mých osvědčených stálic, které si kupuji pořád dokola a jsem s nimi moc spokojená. 

V srpnu mi, krom nákupů v drogerii, dorazilo i několik balíčků, které jsem si objednávala na internetu ze zahraniční.
Jedním z nich je i balíček z BeautyBay s dalšími produkty značky Ordinary. Už pár kousků doma mám a dalších pár ke mně aktuálně putuje. A musím říct, že jsem si tam pár oblíbenců už našla. 
V DM drogerii jsem si pořídila antibakteriální gel značky Balea v praktickém obalu, který mi dělal společnost celou dovolenou. K mini holítku, které jsem si kupovala v červenci, jsem si dokoupila náhradní hlavice a cestovní pěnu na holení, kterou jsme s přítelem používali oba. Škrabka na nohy je také od značky Balea a vyhovuje mi, takže si ji kupuji pořád dokola.
Po dovolené u moře se vždycky vracím jako sušenka a mažu se několikrát denně, takže jsem si v Teta drogerii koupila tento obří krém za 99 Kč. Příjemně voní a na takové to běžné přemazání během dne mi vyhovuje. A jelikož jsem už musela vyhodit vytvrzovač laku od Sally Hansen, koupila jsem si nový. Je skvělý, opravdu urychluje schnutí i výdrž laku a navíc dodává nehtům krásný lesk.
Sephora měla po dlouhé době na eshopu slevu 20 % (ještě předtím, než dovedli k dokonalosti naprosto příšerný marketing v ČR a vyjmuli ze slev snad všechny značky, co za něco stojí...), takže jsem si objednala štětec, po kterém jsem už dlouho pokukovala a tekutou rtěnku od Huda Beauty. Tuhle rtěnku podle recenzí buď milujete, a nebo nesnášíte a u mě to zatím vypadá spíš na tu první variantu.
Na dovolenou jsem dokupovala také moji nejoblíbenější micelární vodu od Garnier, kterou si kupuji pravidelně a jsem s ní moc spokojená. Potřebovala jsem také cestovní lak na vlasy a jelikož mám vlasy suché, koupila jsem si ochranný olejíček ve spreji od Schwarzkopf.
V Řecku si pravidelně kupuji kosmetiku Aphrodite. Mají skvělé produkty a já jsem si letos dovezla balzám na rty a krém na ruce.
A jako poslední tu mám pár novinek od Catrice, kterými jsem si udělala radost po návratu z dovolené. Původně jsem si tedy šla pro ztmavovač, protože mi po opálení neseděl žádný make-up, který jsem měla doma. Přihodila jsem však do košíku ještě další balení Catrice HD Liquid Coverage make-upu, protože jsem ho nedávno spotřebovala a tohle je už mé třetí. A vyzkoušení jsem si vzala Light Corrective Serum Primer, který vypadá hodně zajímavě a rozjasňující peru pod oči. Nemohla jsem tam nechat ani nádherný vínový stín, který teď na podzim unosím. 

Uf! A to je všechno! Resty za prázdniny jsem dohnala a ještě pro Vás mám nachystaný článek s tím, co jsem si letos pořídila na Dnech Marianne, ale to zase později, ať to tu není zahlcené novinkami. 

You May Also Like

2 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)