The BODY SHOP - FROSTED PLUM - tělové máslo

by - 8:30

Pro všechny brňáky mám dobrou zprávu - pokud jste to ještě nepostřehli, dnes se ve Vaňkovce v Douglas otevírá stojan s produkty MAC! Konečně jsme se tak dočkali i my tu na vesnici :-) Co tu ale v Brně nemáme, je The Body Shop, což mě taky mrzí, protože zejména jejich tělová másla, o kterých bude řeč i v dnešním článku, jsem si moc oblíbila. Vždycky, když se dostanu do Prahy, nějaké si koupím a loni v listopadu, při mé poslední návštěvě jsem si pořídila jedno z limitované vánoční kolekce.

Často jsem na tento produkt slyšela samou chválu, ale dokud jsem tělová másla nevyzkoušela osobně, netušila jsem, co na nich všichni vidí. Teď to vím moc dobře. Krom toho, že mají hned několik úžasných a voňavých variant (konkrétně tahle vánoční limitka Frosted Plum voní úplně božsky), másla mají úžasnou texturu, stačí troška a vykouzlí vám hebkou a hydratovanou kůži a nejsou mastná.
Cena za kelímek s 200 ml produktu je poměrně vysoká - 469 Kč. K dostání jsou však i miniaturky, takže můžete vzít třeba tu a zkusit si, jestli vám bude vyhovovat. Před Vánocemi jsem natrefila na akci, kdy při nákupu tuším nad 600 Kč byla na všechny produkty 20 % sleva. Jelikož jsem kupovala i nějaké vánoční dárky, tak mě to moc potěšilo.
Já osobně, už vzhledem k tomu, že ta cena je přeci jen vyšší, tohle máslo používám "za odměnu". Na každodenní namazání po sprše mám jiné olejíčky a krémy, toto máslo si schovávám vyloženě na dny, kdy si udělám takový svůj relax.
Jak můžete vidět, konzistence je hutná, dobře se tím pádem nabírá, skvěle se roztírá, ihned se vsakuj a kůži zanechává jemnou a provoněnou. Ta vůně se na pokožce drží poměrně dlouho, což se mi také líbí. 

Za sebe tento typ produktu můžu jen a jen doporučit. Ačkoliv je cena vyšší, než u běžných krémů z drogerie, stojí to za to a pokud si tenhle kelímek můžete dovolit, určitě ho zkuste. Je jen na vás, jaká vůně vám bude zrovna příjemná, vedle ale určitě nešlápnete, ať už zvolíte jakoukoliv. 

Znáte produkty The Body Shop

You May Also Like

4 komentářů

  1. Značku poznám, ale ještě jsem od ní nic neměla. Taky mě láká k vyzkoušení, vůně musí být fakt úžasná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já přemýšlela nad malým balením :) Ráda bych už konečně něco od nich vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. Značku The Body Shop jsem ještě nezkoušela :) ale máslo mě hodně zaujalo, vyzkouším!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. U nás BodyShop taky není ale občas když bývám v Praze si kolikrát vzpomenu, že bych mohla konečně vyzkoušet tuhle značku. Cena je poměrně vysoká, to je fakt.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)