L´oréal - Smooth Sugars Clear Scrub

by - 8:30

Krásnou neděli!
V dnešním článku vám představím jednu z novinek v drogeriích, o které jsem už ale určitě slyšeli. Jedná se o cukrové scruby značky L´oréal, které seženete ve třech variantách. Pleťové masky této značky mám moc ráda, zejména tu černou, a když jsem viděla, že se chystají i scruby, zajásala jsem. 

V drogerii jsem nakonec sáhla po variantě s kiwi, která by měla pomáhat s uvolněním pórů a odstraněním černých teček. Scruby mají stejný obal, jako pleťové masky, produkt z nich snadno dostanete ven a můžete také snadno redukovat množství produktu, což se mi líbí. Určitě ale doporučuji produkt nabírat špachtličkou, abyste si zbytečně nepřenášeli bakterie.
Samotný scrub krásně svěže a jemné voní. Balení obsahuje 50 ml a jelikož vám stačí poměrně malé množství na celý obličej, tak si myslím, že vydrží dlouho. Jak už jsem zmiňovala jedná se o cukrový scrub, který je velmi jemný, takže se nemusíte bát podráždění obličeje. Obsahuje také kiwi zrníčka. Scrub nanáším na navlhčený obličej a krouživými pohyby vmasíruji do pleti. Cukr se postupně rozpustí a po opláchnutí vám zůstane nádherně jemná a svěží pleť.
Opatrně s těmito mechanickými scruby, pokud máte silnější akné, já ho používám pouze ve dnech, kdy mám pleť relativně v pořádku a nemám žádný aktivní pupínek. Jinak mám raději chemický peeling pomocí kyselin. 

Pokud sháníte peeling, který bude jemný, šetrný a vhodný například i na rty, tak vám tento můžu doporučit. Je to asi ten nejjemnější peeling, jaký jsem na obličej zkoušela, navíc se mi líbí pocit svěžesti, který na pleti zanechá a jako velké plus vidím i fakt, že po něm nemám obličej vysušený a stažený, čehož jsem se bála.

Co vy a peelingy, používáte mechanické, nebo raději chemické?

You May Also Like

2 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)