Novinky za poslední dobu

by - 18:43

Krásné Velikonoční pondělí! Doufám, že jste jste všechny dostaly řádně vymrskáno, abychom byly krásné a zdravé! Škoda, že to volno vždycky tak rychle uteče, ale aspoň už to venku začíná vypadat jarně, člověk má vždycky lepší náladu. V dnešním článku vám po vzoru "aby nás nepokokal beránek" ukážu, co nového se mi doma sešlo zhruba od konce ledna. Protože nestíhám sepisovat novinky každý měsíc, což teda teď už snad bude lepší, tak prozatím alespoň takto souhrn toho nejzajímavějšího z novinek.

A jako první tu mám pastu na zuby od Signalu, kterou mám moc ráda a dva produkty na  vlasy - rakytníkový šampon od značky Natura Siberica, který mě teda velmi mile překvapil a mám ho moc ráda. Navíc, protože sami doma máme rakytník a děláme z něj sirup, mi šampon jak konzistencí, tak také barvou a vůní tento sirup připomíná, takže je to vždycky docela zábava, mít si s ním hlavu. Jako druhou věc tu mám sérum pro růst vlasů od značky Lee Stafford. Miluju jejich masku na vlasy, ta nejen že naprosto božsky voní, ale mé vlasy jsou po použití opravdu krásné. Toto sérum by také mělo podporovat růst a hydratovat pokožku vlasů.
Dále tu mám mé stálice, které kupuji už dlouho. Rexona vás tu tak asi nepřekvapí, opravdu je to jediný deodorant, který na mne funguje a pokaždé, když je v akci 1+1, tak si ho kupuji do zásoby. Stejně tak mám moc ráda Balea kapsle pod oči se zeleným čajem. Oční okolí je po nich krásně vypnuté, projasněné a hydratované. A Labello na rty mi doma nesmí chybět nikdy. Toto třpytiví jsem dostala v Rossmannu jako dárek k nákupu.
Možná jste zaregistrovali v DM drogeriích, že se v jejich sortimentu objevily i tyto super roztomilé plátýnkové masky. Neodolala jsem a jako správná panda jsem si jednu pandí koupila také. A za co jsem opravdu ráda, že jsem si pořídila, je samoopalovací voda na obličej od značky Eco Sonya. Jedná se o přírodní produkt, který vám zajistí ne oranžádu na obličeji, ale velmi jemné a postupné tónování pleti, takže nevypadáte jako chodící mrtvolka. Určitě na ni bude i samostatní recenze.
V drogerii jsem neodolala také rozjasňovači od značky Maybelline, který je vychvalovaný všude po internetu. Opravdu je moc pěkný a hlavně má úžasnou a na drogerii až nezvykle dobrou texturu. Jelikož mi došel můj kabelkový pudr a měla jsem slevu do DM na značku Bourjois, koupila jsem si pudr od právě od této značky na zkoušku. A laky od Flormar jsem si poslední dobou hodně oblíbila, protože mi na nehtech drží dlouho a vypadají pěkně.
A jako úplně poslední tu mám řasenku od Essence, kterou jsem si vzala na zkoušku a nevypadá vůbec špatně, potom můj nejoblíbenější korektor z drogerie, kterého jsem spotřebovala už tunu - Catrice Liquid Camouflage. Na doporušení Lou z GetTheLouk jsem zkusila i bázi pod oční stíny od Rimmelu, která mě velmi mile překvapila. Stíny mi prozatím udržela jen bílá báze od Nars, takže jsem nečekala, že se jí takřka vyrovná něco z drogerie a ono jo. Catrice má nově v sortimentu také korektor s velmi přesným hrotem, který jsem si oblíbila na pupínky, na ty je vážně super. A jako poslední jsem rozšířila svoji sbírku MAC rtěnek o odstín Blankety, což je velmi jemná a přirozená barvička, který se hodí ke každému líčení.

Co pěkného jste si v poslední době pořídili vy?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tu rexonu používam aj ja a je naozaj dobra. :) Ja som si tiež kúpila korektor ale od značky trend it up. :) Budem rada ak navštíviš aj ty môj blog a necháš odber :)
    Veľmi pekný príspevok.
    http://lifeforjul.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Balea kapsle bych mohla vyzkoušet, ty nevypadají vůbec špatně. :) MAC rtěnky se mi hodně líbí, ale ještě žádnou nemám.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle deodoranty Rexona miluju, jsou taky jediné, které na na mě fungují a nedám na ně dopustit:) Laky na nehty Flormar jsou taky parádní, hodně mi vyhovují štětečky se kterými se mi moc dobře na nehtech manipuluje. Na značku Balea se v tomto týdnu chystám, nakoupit si hromadu věcí :)

    everyday-lifecz.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já si naposledy koupila nějaké dva šampony Balea, které mi velmi vyhovují a přitom stály pár korun. :)

    LIFESTYLE AND BEAUTY

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)