Oblíbené rozjasňovače - NARS, Make-UP For Ever, Catrice, Maybelline

by - 13:28

Přesně takový podzim, jaký aktuálně panuje venku, miluju. Teplo a sluníčko naprosto dokonale sedí k tomu barevnému listí okolo. Škoda, že už nás takových pěkných dní moc nečeká. Dnešní článek bude tak trošku tématický k jasným, slunečným dnům. Ukážu vám totiž své oblíbené rozjasňovače, a to jak z drogérie, tak také ty dražší, tekuté i pudrové. Osobně se mi moc nelíbí tlusté čáry na kilometr hlásající "nosím rozjasňovač", ale pokud se decentně použije, umí unavený obličej opravdu krásně projasnit. 

Rozjasňovače asi nepatří k úplně tomu základnímu vybavení, které byste "měli" mít doma, pokud se líčíte, ale rozhodně jsou fajn a já jsem jim také přišla postupně na chuť. Těchto pět produktů patří aktuálně mezi mé nejoblíbenější.
ZLEVA: NARS Albatros, Make-Up For Ever 01 a Catrice
Osobně mám nejraději pudrové produkty. Jelikož mám mastnější pleť, ty krémové mi moc nesedí, nedrží mi a tím, že pudruju, tak mi dost často cuckují. Krémové rozjasňovače používám nejčastěji v létě, když jsou velká tepla, jinak vedou ty pudrové.
Tím nejlevnějším rozjasňovačem, který doma mám, je Catrice High Glow Mineral. Pokud s tímto typem produktů začínáte, tak ho rozhodně můžu doporučit. Je levný, má krásný odstín. je jemně mletý, neobsahuje velké kusy třpytek a poměrně dlouho vydrží. Já po něm stále ráda sáhnu, ale používám ho spíše jako takový "obyčejnější" a na nějaké speciální příležitosti sahám spíš po Make-up For Ever.
Tohoto krasavce od Make-Up For Ever v odstínu 01 jsem dostala loni k Vánocům a okamžitě se stal mým miláčkem. Rozhodně je to nejoblíbenější rozjasňovač, který vlastním, a to nejen odstínem, ale i svou texturou a výdrží. Oblíbila jsem si ho používat nejen jako rozjasňovač, ale také jako oční stín. Jeho cena je sice vyšší, ale za sebe rozhodně nelituji a investovala bych do něj znovu.
Úplně prvním rozjasňovačem, který jsem si pořídila, byl slavný Albatros od Nars. Mám ho už poměrně dlouho a pořád tak nějak neubývá, rozhodně nemám šanci ho kdy spotřebovat. Jeho barva je poměrně specifická, je to jediný rozjasňovač v zlatém odstínu, který vlastním. Je velmi jemný, decentní, ale pokud ho navrstvíte, umí o sobě dát pořádně vědět. 
ZLEVA: Catrice, Make-up For Ever, Nars

ZLEVA: NARS SuperOrgasm, Maybelline Light 
Co se tekutých rozjsňovačů týče, vlastním dva. NARS SuperOrgasm a Maybelline Master Strobing v odstínu Light. NARS je absolutně nádherný a nejlépe vypadá na opálené pokožce. Trošku mne mrzí, že po něm nesahám až tak často, léto vždycky uteče a já ho použiju jen párkrát. Balení je obrovské, takže bych se v něm musela koupat, abych ho někdy měla šanci spotřebovat. Přesto nelituji, že jsem si ho pořídila, má unikátní barvu a na pleti drží, jako přibitý. 
Druhým rozjasňovačem je poměrně nový Maybelline Master Strobing, který mám v odstínu Light. Má nádhernou barvu, také skvěle drží, necuckovatí a vypadá přirozeně. Velmi mile mne překvapil a určitě se na něj mrkněte, pokud nějaké tekutý rozjasňovač sháníte.

Používáte rozjasňovače? Jaký je váš oblíbený?


You May Also Like

2 komentářů

  1. Sú nádherné! <3 Ja mám najradšej Mary-Lou Manizer od The Balm :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné, líbí se mi ten Catrice a ještě má dobrý rozjasňovač v drogerkách MakeuRevolution.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)